Sevdiğim kişi ile ilgili görüşünüz nedir? sizce açılmalı mıyım yoksa unutmalı mı?

Sevdiğim kız kibar nazik bir dil kullaniyor. Kendi halinde sessiz sakin gözüküyordu. Kız okul başlayınca birine yürümüş biraz zaman geçti kız sınıf birincisi arkasında otururken kız ısrarla ikide bir bu çocuğa soru sordu. Sonraki haftalarda bir gün bu kızın önü boş olmasına rağmen çocuk buna uzak yere oturdu. Ama kız yine yanına gitti. soru sorma bahanesiyle sonra hep yanında oturmaya başladı. çocuk mesafe koyup sevgilisi olduğunu söyleyip mesafede koysa kız dibinden ayrılmadı. Çocuk instagramdan 4 ay sonra ekledi en son. Bu sene çocuk uzak bir yere gitti. ama kızın fotoğraflarını beğeniyor arada. Bu konuda biraz kötüyüm. Sevdiğim kızın bmw ve kaslı çocuk takıntısı var. kızı gerçekten seviyorum. Ama herkes uzak dur sen üzülürsün diyorlar. sinsi çıkarcı diyende var. bana sadık olsun ben ona ilgimi sevgimi veririm belki farklı olur diye düşünüyorum. Sizin yorumunuz ne. Kız hakkında düşünceniz nedir? Ben onunla mutlu olabilir miyim? Takılmak değil ciddi anlamda onunla sevgili olmak istiyorum. Ama seven insan bazen doğruyu göremeye biliyor. yorumlarsanız sevinirim.

Güncellemeler
+1 yıl
çocuk sevgilisi olduğunu söyledi ama ona rağmen kız dibinden ayrılmadı. Bizim arkadaşlar kızın niyeti farklı dediler. Birde bizim arkadaşlar başarılı oldular bir yarışmada sonra konuşmuş bizimkilerle çocuk abi kız çıkarcı uzak dur dedi. hayır gelmez diyorlar. Yorar toksik olur sen üzülürsün Sana göre bir kız değil diyorlar.
Sevdiğim kişi ile ilgili görüşünüz nedir? sizce açılmalı mıyım yoksa unutmalı mı?
Cevapla