Bi kız sevdiği çocuk için çabalıyorsa yani peşinden gidiyorsa bu onu kötü mü yapar?

Ondan hoşlanıyordum söyleyemedim çok içimde kaldı parkta görmüştüm ilk defa bakışma falan olmuştu ismini bulup eklemiştim o beni bulamaz diye isteğimi kabul etmişti sonradan anlamadan çıkardı beni takipten mesaj atmaya cesaret edemedim hala düşünüyorum hislerimi biliyor mu bilmiyor mu diye ani bi anda kötü bir hata yaptım arkadaşları ekliydi bende bende arkadaşlarına mı söylesem diye düşündüm bi gün bi arkadaşını gördüm arkasından bağırdım. Sonra anladım ki hataydı saçma sapan bir şey yapmıştım. Ondan sonra da istek ve mesaj attım hiçbirine bakmadı. İsteği de sildi. Şimdi kendimi geri çektim onun hisleri varsa zaten gelir dedim ama hiçbir adım atmadı bana. Öyle kötü bir kız da değilim sakinim ağır başlıyım. Hatta ilk parkta bakışırken kavga çıkarmışlardı uzaktan da olsa duymuştum. O kız bana bakıyor sana bakmıyor falan filan denmişti.
Bi kız sevdiği çocuk için çabalıyorsa yani peşinden gidiyorsa bu onu kötü mü yapar?
Cevapla