Aşık Olduğum Kişiye onu Sevdiğimi söyledim Hiç bir şey demedi ve artık Beni Görmemezlikten geliyor neden böyle yapıyor?

Daha önce buraya atmışım babamın amcasının torunu benden 10 yaş büyük kardeşi olarak görüyor diye. 2 Gün önce gece beni arabayla eve bırakırken bir anlık gaza geldim elini tutup onu uzun süredir sevdiğimi söyledim bir anda arabayı durdurdu, elini çekti arabadan indi dışarda sigara yaktı bende o anın heyecanıyla, şokuyla bişey yapamadım sigarayı içtikten sonra arabaya bindi evim olduğumuz yere 20 dakikalık yer o 20 dakikalık yolu 10 dakika da getirdi hızlı sürüp evin önüne gelince iyi geceler dedi bende öyle yüzüne baktım 1-2 dakika cevap bekler gibi yüzüme bile bakmadı yol boyunca, bişey de demedi sustu öylece bende umudumu kesip arabadan indim o günden sonra 2 kez karşılaştık babamın işyerinde ve kuzenimin çalıştığı cafe de ama beni görmemezlikten geliyor normalde hep yanıma gelip sohbet ederdi artık yüzüme bile bakmıyor neden böyle yapıyor

Aşık Olduğum Kişiye onu Sevdiğimi söyledim Hiç bir şey demedi ve artık Beni Görmemezlikten geliyor neden böyle yapıyor?
Cevapla