28 yasındaym daha once evlendim ayrıldım cocugum yok. Karsıma sosyal medyadan falan ıstgrmdan bır suru kisi cıkıyor konusuyor uz ediyoruz hersey guzel gidiyor sonra en basında soluyorm durumumu bilgisi olsun diye. Ogrenın ce ıstemıyor.. Okdr uzuluyorumkı ınanın zaten duygusal biriyim. Omur boyu boyle mı olacak hıc kimse bana deger vermeyecek mı diye uzuluyorm
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Gizli Üye(30-35)+1 yıl29 yaşındayım hiç evlenmedim ve bunu bir marifet olarak da görmüyorum.
Neden boşandın bilmiyorum ama bir kez evliliği deneyimleyip boşanmış biri olarak bence senin daha temkinli olman lazım. Bana biraz acele ediyorsun gibi geliyor. Eğer c. nsel hayatla ilgili problem yaşadığın için ayrıldıysan hele hiç hiç acele etme yeniden evlenmek için.
İlk önce biraz kendine vakit ayır, sana iyi gelen şeyler yap. Ne biliyim halk eğitim kursları falan olabilir. Hem bu şekilde sanaldan değil yüz yüze birileriyle tanışmış olursun ya da çalışmıyorsan bir işe gir fazla arayışa girme markette kasiyerlik dahi olabilir çevre edinirsin para kazanırsın hem de kendine güven geldikçe kendini değerli hissedersin. Sosyal medyada zaten genelde günlük takılmak için kız arıyor erkekler. Bence üzüleceğine sevin, belki bu şekilde yeniden evlensen şiddet vs. Görücektin. İyi yönünden düşün. Youtubedan özdeğer, özsaygı meditasyonları yap. Sen kendine değer vermedikçe hiç kimse sana değer vermeyecek bunu unutma.
30 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılAh be ablam, ah be. Sorun sende mi sanıyorsun?
Ben 24 yaşındayım, daha erkek tenini hissetmedim. Beni bile istemiyorlar. :D
Sorun bizde değil güzel ablam, sorun erkeklerin ciddi ilişkilerden kaçması.
Sen ne yap biliyor musun? Bol bol aynaya bak, nerende kusur görürsen oraya odaklan. O tarafını geliştir. Saçını boyat, fazla kilonu ver, GYM git kocaman sıkı bir popo edin, makyaj yapmayı öğren, kitaplar oku fikrini geliştir, bir işe gir ya da evden yapabileceğin işler yap. Bırak erkekler ne hali varsa görsün ya. Kendini kendin sev ablam kıyamam ben sana. Biz kadınlar onlara mecbur, evlenmeye mahkum değiliz ki. Hem bak sen bir evlilik geçirmiş, evliliğin ne kadar iğrenç bir şey olduğunu deneyimlemişsin de.
Sorun cinsellikse, arzulu bir kadınsan dediğimi yap. Kendi paranı kazan, kendine bak, kendini geliştir. İstediğinle birlikte ol, onun ne nikahına, ne parasına, ne de 2 gün sonra bitecek sevgisine mecbur olma.112 Yorumla- +1 yıl
İstediğinle birlikte ol mu sjsjssj her istediğiniz erkek hemen yatağınızda zaten sjajajsja bir de zinaya teşvik ediyor. sjajaja
- Aşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı.
u +1 yılYani sonuçta ortada çocuk falan yok. Hani çocuk olsa o zaman onu dert ediyor ondan vazgeçiyor olabilirler diye düşünüyorum ben. Yani evlenip ayrılan insan çok var neden bunu sorun haline getiriyorlar çok saçma bence. Ya karşına bekar evlenmemiş bir insan çıkıyor o yüzden istemiyor olabilir. Bekarlar istemez çünkü daha önce evlenen birini.
01 Yorumla- +1 yıl
Bekarlar neden istemesin peygamber efendimizde bekardı ilk evliliğini yaptığında eşi 2 defa evlenmiş ve eşleri vefat etmişti ama bir algı oluşturulmuş kimse bunu yıkma çabasında değil bence çok yanlış bir düşünce evet çocuklu ile biraz zor bekar için çünkü ortada bir çocuk var ve kendi çocukları olduğunda ayıra bilir bu sıkıntı olur yoksa bence hiç bir sıkıntı yok.
- Aşk İlişkileri konusunda 5b cevap paylaştı.
+1 yılDaha önce evlenmemiş bekar erkeklerin seninle ciddi ilişkiden kaçması çok normal, senin gibi evlenip ayrılmış bir sürü adam var. İçlerinde seninle tanımaktan da büyük memnuniyet duyacakların çıkacağına eminim. Muhtemelen sen onlara şans vermiyorsundur. İnsanları önce tanıyıp sonra flört etmeyi dene bence. Faydası çok fazla olacaktır.
02 Yorumla
Soran+1 yılGorucu usulu bekar da isteyen cok oldu ama ben istemedim tipini bgenmedm kanım ısınmadı baska sebebi yok
- +1 yıl
İnsanları önce tanıyıp sonra flört etmeyi dene :)
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
38
Cevap
61Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 5,9b cevap paylaştı.
+1 yılBence böyle düşünme böyle düşünerek sadece kendini olumsuz yönde etkiliyorsun böyle düşünmek yerine kendine degerver kendini sev sen kendini seversen başkaları hayli hayli sever ki sevmese de olur daha gençsin yolun yarısında bile değilsin ne yaşayacağın hiç belli olmaz herkesin gönlüne göre biri vardır sadece umitsiz olma bu düşünceye kapılma kendi kendine yet önce kendini kimseye bağlı ve muhtaç olarak görme sakın böyle düşünürsen böyle olur olumlu düşün
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. Bu senin için hayırlı bir şey aslında. Üzülmeden önce şunu bir düşün. En azından daha yolun başında iken fazla duygusallığa girmeden başlamaması daha iyi.
Senin baştan dürüst olman çok güzel. Sonradan üzülüp yıkılacağına baştan olmaması daha hayırlı senin için.
Açıkçası şöyle bir durum da var. Boşanmış insanlar en azından hayatında meşru hayat yaşıyorlar.
Ama günümüz de bir çok insan gayrimeşru ilişki içindeler ve bu durum çok normal geliyor insanlara. Kaç kişi ile gezdikleri tozdukları bile belli değil. Asıl burada boşanmış insanlara daha çok değer vermelidirler. En azından hayatında bir kişi olmuş ve hayatında yalan yok. İnsanlar bunu göremiyor işte.
Neden boşandın bilemem ama şu da var. Sosyal Medyadan bu kadar kişi ile konuşman da çok normal değil bence.
Rabb'im hakkında hayırlısını nasip etsin inşallah
10 Yorumla
+1 yılBelki ilk bunu söylemiş olman karşı taraf için itici olabilir acaba neden boşandı bir sorunu mu var felan dite düşünebilir kimse eski eşinin problemli biri olup olmadığını bilmiyor bu yüzden de insanlar çekiniyordur bir de evlenip boşandığın için daha rahat cinsellik yaşarım algısı var çoğu erkekte aman dikkatli ol diyeyim çünkü çoğu sana bu niyetle yaklaşır ve kullanır sen üzüldüğünle kalırsın.
Sen önce arkadaş olmaya bak sonrasında iş aşk noktasina giderse çekersin köşeye eğer bunu yaşayacaksak ben evlendim boşandım bunu bilerek bu yola çıkalım dersin böyle olursa eminim hayatına güzel bir aşk girmiş olur.💕
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,8b cevap paylaştı.
+1 yılBeni kabul etmiyorlar deyişine çok üzüldüm eksik değilsin kim neyi kabul etmiyor... Senin karşına aç köpekler çıktı diye moral bozma. Hayırlı başın varmışki bu tiplerden kurtulmuşsun. Biz kadınlarhayatı paylaşmak için biriyle birlikte oluruz. Bu düşünceyle sana gelmeyen birinden kork zaten. Hayatına alma. Hayatta her şey insqn için var. Nerde ne şartlarda yaşıyorsun bilmiyorum işin yoksa iş bul. Kafanı başka şeylerle meşgul et. Kimseden aşağıda değilsin. Bunlar hepimizin başına gelebilecek şeyler. Bir arkadaşımın eşi vefat etti. 8yılsonraevlendi ilk eşinden bir oğlu vardı. Şu an yeni eşiyle gayet mutlu. Varlıklı insqnlar değiller 18bin lira maaş alıyor adam kadında asgari ücretli. Buna rağmen yeni mısır tatilşnden döndüler. Ve çok mutlular. önemli olan sana değer veren biri. Umarım en kısa zamanda böyle biri karşına çıkar. Bol bol dua et...
20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılNe alaka? Ben de evlenip bosanmis biriyim cocugum da yok. Kismet bu isler simdi hayatimda biri var 2 senedir gayet mutluyuz huzurluyuz evlenmeyi düsünüyoruz. Ben de tam tersi kimseyi istemedim kimle konustuysam ya ana kuzu olur ya ailesiyle ilgili problemleri olur veya kiskanclik krizleri vs vs benim böyle seylerle ugrasacak takatim yoktu, öyle bi karsima cikti ki ikimiz tam birbirimizi bulmus halliyiz ❤️ tekrar evlilige karsi düsüncem tamamiyle kapaliydi.
bence kendine odaklan evleneyim vs vs düsünme zaten zaman gelince o da olucak. Akisina birakmaniz gerekiyor41 Yorumla- +1 yıl
Aynen benimde öyle aksine ben herkesi kabul etmiyorum
- Aşk İlişkileri konusunda 849 cevap paylaştı.
+1 yılHerkesin başından bir yaşanmışlık geçer sanki sen keyfi amaçlı evlenip boşanmadın ta kötü düşünen kendisini belli eder buda senin farklı olduğunun belirtisidir halbuki demesi gereken şeyler bir fırtınadan kurtulmuş enazından daha iyi bir mutluluk yaşaması gerekir gibi düşünülmeli
12 Yorumla
Soran+1 yılNe kadar güzel vicdanlı bir dusunce. Sızın gibi insanlar cogalmalı.
- +1 yıl
Teşekkür ederim hanımefendi insanların bir çoğu bu tür şeyleri yapıp sonra başına gelince bile anlamayıp hala bildiğini okuyor hemen türküler damar parçalar dört duvara sığınıp isyana kendilerini teselliye koşuyor ama demiyorlarki ya zamanında bende bu durumda olana çirkin buzlu puslu düşünce kötü enerji ile yansıtma yaptım demiyorlar hayatta olan her şey birer öğreti staj gibidir ve bundan sonra öğrenilen bilgiyle başlamak zorunda olmak varya inan anlatmaya kelimeler yetmez ön yargı yargısız infaz hakir görmek karşıdakinin hali düşünceleri ne olursa olsun incitmek ne saçma bir şey
Gizli Üye(36-45)+1 yılHayatım biraz mantıklı olur musun? Sosyal medyadan tanışıp konustuğun adam sence seninle ciddi mi düşünür? Adamın derdi takılmak zaten. Bakıyor ki sen her şeyi anlatıyorsun bu ciddi diyor ve senden kaçıyor. Gerçekci ol. Sosyal medya ciddi ilişkilerin yeri değildir.
70 Yorumla
+1 yılErkeklere suç bulmayalım sorun Kızların bitmek bilmeyen istekleri.. Ayrıca çoğu bakire istiyor el değmemiş ama kendilerinin yemediği halt yok.. Yani sorun kimde olduğunu anlamak için durumunu tamamen bilmek gerek.. Konuştuğun tipler nasıl tipler?
40 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 410 cevap paylaştı.
+1 yıliyi de niye üzülüyorsun adamlar seninle sevdiği için beraber olmuyor bunu anlamış oluyorsun, sevinmen gerekir, seven insan böyle bir şeye takılmaz, bir de empati yap, sen aynı durumla karşılaşsan ne tepki verirdin, eğer sen de boşanmış birini istemem diyorsan o zaman üzülmeye devam et.
30 Yorumla Dogru kısılere denk gelmemıssın bence. Boşanmak gayet normal bi durum sonucta evlılık gbı cıddı bırsey yaomıssın ama olmamıs ayrılmıssın. Sana yok dıyen tıpler evlılıkle degılde sevgılılıkle onune gelenın altına yatan kaşar tıplere kosarlar. Senlık bı durum yok o onların karaktersızlıgı ıllakı cıkar karsına duzgun bırısı
20 Yorumla
+1 yılSosyal medyadan ziyade dışarıda aslında görüşmen daha iyi olur. Sosyal medya da etkileşim olmaz. Bu bir süreçtir. Evlenip boşanman bir kadın olarak senden bir şey alıp götürmüş değil. Kimin ne düşündüğü senin için önemli olmamalı. Seni beğenen olduğun halin ile yargılamadan sevmeli. Sosyal medya da takılmak yerine dışarıda daha fazla aktif ol. Senin için doğru kişi, seni sevecek değer verecek karakterli birisi muhakkak olacaktır.
10 Yorumla
+1 yılevlıenip ayrılmıs olman senin kötü bisey yaptıgın anlamına gelmez bakire olmayıp kac kisiyle birlikte oldugunu bılmedıgı kızı karısı olarak alıyoda sen evlenmissin biseyler yasamıssın bosanmıssın sana hayır diyosa bence yanlıs yapıyolar olgun düzgün karakterli görümüs gecirmiş insan lazım
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı.
+1 yılİnan bu devirde sanırım kimse kolay kolay evlenmeyi düşünmüyor maddi durum yüzünden yoksa sevgiden vs değil Fbody olarak yasmayi tercih ediyor kısaca dost hayatı gerçekten bütün kalbiyke seni seven aşık olan biri karşına muhakkak çıkacaktır fakat işte o bekar dahi olsa evlenmemiş bile olsa belkide seninle yeni bir hayat kurmayı isteyecektir ona karşı iyi davran iyi dinle konuşmak herşeydir hata yapmış bile olsa dinle sadece bir öğüt
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 5,9b cevap paylaştı. Sosyal Medyada muhtemelem hic evlenmemiş olsan da her şey önce iyi giderken sonra sallamayan olacaktı; bu senle değil Insanların sanalı vs çok sallamamasından kaynaklı, sorsan herkes olduğu gibi ama göz gözeyken yapamayacaklarını yazıyor ediyor İnsanlar birde karşıdaki Klavye değil Insan ama bunu unutuyorlar. Sirf ikili ilişkilerde değil genel anlamda sanalda cok ciddiyetsi İnsanlar. İmkansiz degil sosyal Medyadan tanişmak ama dikkatli olmalısın.
10 YorumlaNe kadar saçma ve geri kafalılık ne olmuş ya erkek olunca sorun yok kadın olunca neden sorun oluyor deli oluyorum ve çok üzülüyorum bu konulara gerçekten sanki onların geçmişinde hiç bir şey olmamış ilki olacan sanki mal topluluğu maalesef ama takma ya sende keyfine bak seni istemeyi sen hiç isteme gencicik birisin daha değmez
20 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı. Bahsettigin konunun bir değersizlik olduğunu kensinlikle düşünmüyorum şayet sana bunu hissettiren varsa kendi degerinin olmayışındandir ne güzel en başından kendini anlatıp dürüst bir şekilde izah ediyorsun bunu kabul etmeyen varsa naşşşş sen den öteye gitsin lütfen ve ayriyetten senin kendine değersiz gibi rol biçmeye hakkın yok standartlarını neyi isteyip istemeyeceğini seni anlayıp anlamayacak birinin hayatına girip girmeyeceğinin kararını sen vereceksin onlar değil
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılMoralini bozmak istemem ama en başında giyince karşındakinin sana daha bir duygu beslemediniz için çabucak vazgeçebiliyor. Seni seven biri olsa mesela umrunda olmaz.
Seni ancak senin gibi biri anlatabilir veya isteyebilir. Yani evlenmiş boşanmış biri. Umarım bulursun kısmet bu işler.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 8,1b cevap paylaştı.
+1 yılHic uzulme hic birsey hic kimse senden daha degerli degil mutlaka bir yerlerde beyaz atli prensin seni bekliyirdur onlar once kendilerine baksin evlennek nekadar hak ise ayrilmakta okadar haktir kendini bilmezlere uzulmeye degmez
20 Yorumla
+1 yılİlk kocasını bırakabilen kadın diğerlerinide bırakabilir haklı korkusu 😎 kadınlar bu zamanda otttan bokktan şeylerden boşanıyorlar. Durumunu bilmemde geneli neredeyse öyle yani. Kimse boşa maddi manevi emek harcamak istemez.
https://youtu.be/Qfbgn8shRUA?feature=shared00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılAbla ben 25 yaşındayım. Kendi çapımda başarılı sayılırım . Güzellik var. Daha önce evlenmedim. Benj bile kimse istemiyor. Bana çöp muamelesi yapıyorlar. Hemen maaşımı mesleğimi soruyorlar. Evlenmeye insan değil ortak arıyorlar. Hep ikinci planda oldum hep. Hepsi kendini ağırdan satıyor. "Atanmış öğretmen tarlası olan "olsaydım hemen havada kaparlardi. Bu devir de çok çok zor. Kimse kimseyi çekmiyor maalesef
30 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 9,1b cevap paylaştı.
+1 yılEskiye takılıp yeniyi harcama boşuna.
Kimse vazgeçilmez değil.
Sana olan sevgisini bir koşula dayandiriyorsa şayet o gerçek sevgi zaten olamaz.
Fatih YÜREGİN dediği gibi ;
Haydiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı. Aynı durum biz erkekler için de geçerli. Ben de çok bu tarz davranışlara maruz kaldım. Anlıyorum seni. Sonra bıraktım. Artık hayatımda kimseyi istemiyorum. Yalnız yaşamaya çok alıştım yıllardır. Alışıyosun yani zamanla...
10 Yorumla
+1 yılÇocuğunun olmaması bir artı. Ama boşanmış olupta o kadar evlenen var ki.
Hatta çocukları varken bile evleniyorlar. Bence zamana bırak. Böyle ararsan olmaz tabiii10 Yorumla
+1 yılZor olsun sağlam olsun. Rabbim gönlüne göre versin. Ekstra çekinciler doğurur bu durum çoğu insanda ama Allah geciktirdiğini güzelleştiriyordur muhakkak 💐
10 Yorumla
+1 yılSeni istemeyen kaybeder diye bakarsan her durumda daha rahat edersin. Sevmiyorsa sttir et. Seven gelirse devam edersin. Boşanmak evlilik kadar normal bir şey.
10 Yorumla
+1 yılBoşanmak kusur değildir. Boşanmayı kusur gören herkesin bu kusuru yasamadi dileğiyle
Ve bence o karaktersizlerden kurtuldugun için sevinmelisin.11 Yorumla- +1 yıl
Sana bir tavsiye. Ülkemiz ataerkil bir toplum olduğu için hiç evlenmemiş kişilerle evlilik düşünme. Çoğunun amacı yatmak olur
Aşk İlişkileri konusunda 5,6b cevap paylaştı. Birisi çıkar bence evlenip ayrılmanin nesi dert olmuş anlamış değilim sırf kız olmadığın için mi, böyle biriyle evlenmemen zaten iyi olmuş
10 YorumlaSen açıklama yapma gereği duyma. böyle bir tecrübem oldu de baktın kabul etmiyor önüne bak gitsin kendini eksik olarak görme sakın.
10 YorumlaNe var ki bunda, takılacak bir şey değil bile, uzak dur saçma sapan erkeklerden, kabul etmiyorsa onun sorunu, baştan söylüyorsun zaten, yol ver geç
10 YorumlaAileden tanislardan birini bulmaya çalış.. ınstagrama vs bu tür yerler ciddiye dönük insan bulmak zor ve beklenti karşılamazlar
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 11b cevap paylaştı.
+1 yılMecbur musun birine, illa neden biri olmak zorunda. Evlilik nedir gördün yeniden birini düşünmen iyi cesaret...
10 Yorumla
+1 yılHayat sürprizleri sever, takılma devam et, belki en umulmadık zamanda biri çıkar karşına. Pes etmek yok!
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,6b cevap paylaştı. Belki de evlenmiş boşanmış şartlarınızın daha eşit olduğu biriyle denemelisiniz.. ikinci bahar misali…
10 Yorumla
+1 yılömür boyu böyle kalmaz seni seven insan geçmişini sorgulamaz geleceğe bakar çıkar elbet karşına
11 Yorumla- +1 yıl
Herkes evlenip boşanabiliyor
+1 yılSosyal medyadan aramasan mı. Hayatını yaşa boş ver bir erkek olmak zorunda mı hayatında illa. Git bir iki kitap oku. Biraz geliştir kendini
30 YorumlaHic alakasi bile yok yanliş kişilere denk geliyorsun sapiklara. falan inan seviceksin gene
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı.
+1 yılBekar değilde kendin gibi birilerinde şansını denesen?
10 Yorumla Dağın altında olsan nasibin seni bulur ya da sen nasibini bulursun
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 446 cevap paylaştı.
+1 yılCanım ben hep derim. Olacaksa olsun. Olmayacaksa da yaradanın bir bildiği vardır.
10 Yorumla
+1 yılSen niye biri seni kabul etsin bekliyorsun. Hayatını yaşamaya bak.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 8,3b cevap paylaştı.
s +1 yılHayatta kalmak için bir erkeğe ihtiyacımız yok ki istemeyen istemesin
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 11,9b cevap paylaştı. Bence elbet gönlüne göre olan biri çıkar. Umudunu yitirme
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılevlenip ayrılmış kişilerle görüşmen gerekiyor
11 Yorumla- +1 yıl
bence alakası yok
Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı. sanal alem yalan alem ordan bulacağına etrafından bul
10 YorumlaSen demek ki sığ kafalı insanlara denk gelmişsin, eğer gerçekten seni sevselerdi buna takılmazlardı asla. O yüzden asla üzme kendini elbet karşına çıkar seni seven ve bunu bahane etmeyecek biri 🌸
20 YorumlaHer erkek evkenecegi kız sadece kendine ait olsun ister diye düşünüyorum. Ben de biliyorum evleneceksem başka birinin elini tutmamış. namuslu ve bana özel olsun isterim.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı. Evleneceğin kişiyi yanlış yerde arıyorsun internetten ciddi birini bulamazsın ki çalışmıyorsan işe gir çalış yabancı dil kursuna gidebilirsin illaki karşına evlencek biri çıkar
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılYani o biraz şans meselesi bende evlenip boşanmış bir kadından hoşlanıyorum hatta çocuğu var ama benim için önemli değil sevmek önemli benim için
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 421 cevap paylaştı.
+1 yılBence sorun sende değil karsina cikanlarda evlenip bosanmis olman bi sorun deilki
00 Yorumla
+1 yılBende evlenip boşandım
Bu zamana kadar kimse
Yok senle olmaz demedi
Sen kimle tanıştın bilemicem00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılCanım sende senin gibi evlenip boşanmış birini bul.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBekar biriyle konsuma derim senin gibi evlenip boşanmış biri kabul eder
10 Yorumla
+1 yılYav ne alaka seven insan kabul eder merak etme bu sitete bile evlenmeden ne kadar patlaklar var kafanı takma bulursun emin yeterki kalbin temiz olsun iyi bir insan ol
10 YorumlaSıkma canını hayat bir sinav çıkar karşına birisi şu an senin yapman gereken iyi bir kariyer iş güçlü kadın olursan herkesi elde edebilirsin benim bekar erkekle evlenmiş çok boşanmış tanıdığım var
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yıldoğrudan ilişki için değil arkadaş ortamından bir şekilde ilerle
10 YorumlaCocuk olmadiginda sorun etmiyolar diye biliyodum
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılHayır kalmazsın, ben ikinci evliliği yapan bir çok kişi tanıyorum hemde çocuklu neyli
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 6,4b cevap paylaştı. ömür boyu böyle olmazda artık bekarlarda zor evleniyor gunumuzde evlilk zorlastı o yuzden
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,2b cevap paylaştı.
+1 yılSana uygun biri çıkar elbet. basta olmaması daha iyi çok umutlanmazsin en azindan
00 Yorumla
+1 yılBaşka şeyler vardır kendinde göremediğin bu geçerli bir neden değil seni istememedikleri
00 Yorumla- Devamını Gör (39)
Devamını Gör(84)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Daha önce evlendim, çocuğum yok. Yine de beni kimse kabul etmiyor, ömür boyu böyle mi olacak?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer