20 yaşındayım hiç sevgilim olmadı. Maddi durumum da iyi değil evlilik yaşım geldiğinde evlenemem. Ben hep böyle mi yaşayacağım?

Bu durumu her ne kadar umursamasam da aklıma geliyor. Herkes beraber vakit geçireceği bir kişi ister.
20 yaşındayım hiç sevgilim olmadı. Maddi durumum da iyi değil evlilik yaşım geldiğinde evlenemem. Ben hep böyle mi yaşayacağım?
Cevapla