Büyük bir boşluktayım 😔 evliyim eşimi 3 yıldır başla bir kadın ile aldatıyordum oda evli detay?

( Öncelikle yadırgayanlar uzak dursun ) Merhaba arkadaşlar. Eşimle 8 yıldır sevgililik hayatı yaşadıktan sonra evlendik. Şu an 5 yıldır evliyiz. 2 yaşında kızım var. Bu süreç içerisinde eşimle bazı problemler yaşadık, yatak odası konusunda büyük sıkıntılar geçirdim bu konuda yalnız kaldım ve bir boşluğa düştüm. Bir ortamda evli bir kadınla tanıştık sohbet muhabbet derken arkadaşlık kurduk 3-4 ay sonra sevgili olduk ( yani eşimi aldattım ) sonra bu kadın beni eşimden kıskanmaya başladı bende onu eşinden kıskanmaya başladım her şeyimizi takip ediyorduk eşimle ilgili paylaşımlar yapamıyordum o görmesin kıskanmasın diye sevgilime eşimi sevmediğimi söylüyordum onla beraber dahi olmadığımı söylüyordum bu şekilde 2,5 yıl ilişki yaşadık arada kavgalar oldu toksik bir ilişki haline geldi.

2 gün önce büyük bir tartışma yaşadık şu an bu ilişki bitmek üzere onsuz yapamıyorum ama bana da artık değer vermediğini hissediyorum kızımın doğum gününde eşimle çekindiğim fotoğrafı eşimin instigram hesabından gördü oysa ben ona resim çekindiğimizden bahsetmemiştim mutlu aile tablosu görünce kadın delirdi beni yok saydı birden bana yabancı gibi davranmaya başladı gmail şifresi falan vardı oradan onu takip ediyordum resimlerini falan bakıyordum ertesi gün şifreyi de değiştirdi bundan sonra böyle dedi işine geliyorsa bu şekilde konuşursun diyor onca emek var bir yandan evliyim eşimi bırakamıyorum bir yandan da bu kadına bağlıyım ama bu şekilde beni yabancı biri gibi görüp dışlaması zoruma gidiyor. İçimdekileri buraya yazmak istedim belki rahatlarım diye sabah olunca büyük bir ihtimal rest çekeceğim şifreyi vermezsen ilişkiyi bitireceğim diye sevgili olarak görüyorsa bana şifresini vermeli vermiyorsa zaten bitirmiştir diye düşünüyorum of ruhum daralıyor…
Büyük bir boşluktayım 😔 evliyim eşimi 3 yıldır başla bir kadın ile aldatıyordum oda evli detay?
Cevapla