4 aylık sevgilim aşırı işkolik yazılım uzmanı hem şirkette hem evde çalışıyor zombi gibi uyumuyor hep böyle devam edermi ya?

haftada 3 gün falan kesin buluşuyoruz ama diğer günlerde pek konusma şansımız olmuyor sabah 7de kalkıyor 8.30 iş başı aksam 5.30da cıkıyor eve geliyor 11-12ye kadar yine bilgisayar başında çalışıyor bazen gece 2-3e kadar çalışıyor geliri aşırı yüksek birisi yani cerrahı falan bile ikiye katlıyor benimde maddi durumum çok iyi para yüzünden beraber değilim onunla kesinlikle ama hayatının %90ını işe ayırıyor benimle haftasonları kesinlikle buluşuyor hep sanal arkadaşları falan var

4 aylık sevgilim aşırı işkolik yazılım uzmanı hem şirkette hem evde çalışıyor zombi gibi uyumuyor hep böyle devam edermi ya?
Cevapla