Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Bu miktara bakarsak, kadınların %95 fakir erkekler ile evleniyor o zaman. Gelir tablosunda %58 zaten Asgari ücretli görünüyor. Oranı %90 çıkarınca ücretler 32 bin TL altında. Kaldı ki istihdam edilenler içerisinde kadınların payı üstelik az iken. Kadınlar biraz kendini paralı göstermeye çalışıyor ama istatistik ve matematik yüzüne şiddetli çarpar. İtirazı olan SGK, Memur istatistiklerine bakabilir.
20 Yorumla
En İyi Cevaplar
- Aşk İlişkileri konusunda 64,5b cevap paylaştı.
+1 yılKendileri bir parmak şıklatmasıyla 50 bin kazanıyorlar ya.
Ayar oluyorum böylelerine. Sanki kafa sallamakla zengin olunuyor da, erkekler yapmıyor.
Cehaletin bir çeşidi bunlarınki. Cahil de sanıyor ki, karşısındaki 3-4 kitap okudu diye bilgili. Bunlar da sanıyorlar ki, erkekler için para kazanmak çocuk oyuncağı. Allahın embesilleri
00 Yorumla
Aşk İlişkileri konusunda 64,7b cevap paylaştı. O zaman fasfakirim kshsj 😅
110 Yorumla- +1 yıl
Olsun be jsjs
- +1 yıl
Allah sokakta bırakmasın shsj
- +1 yıl
Happy cumalar 😌
- +1 yıl
Söyle koç 😃
- +1 yıl
Ricalar 😅😅
+1 yılErkeklerin gözü yaşlı sjskdk
15 Yorumla- +1 yıl
Ühüü 🧻 verelim onlara djsj
- +1 yıl
Fakfakirler ağlayınnnn sjsjsj
- +1 yıl
Her yer sırılsıklam oldu yetooo hdjs
- +1 yıl
Teşekkürler bebiş 🥰
- +1 yıl
Rica ederim tatlım ☺️🌸
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
77Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.
u +1 yılEvet bu duruma göre bende fakirim. ama bence ilişki de şu kadar maddiyat olması diye şart koşulmaktansa sevgi gibi konulara bakılması daha iyi olurdu. ama zaten kaç kişi 50 k üstü kazanıyor ki zaten.
https://www.youtube.com/embed/nUhlsec8uhs10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 5b cevap paylaştı.
+1 yıl50.000 TL / 30 Gün = 1666 TL
1666 TL / 3 ( Sorumlulukları ) = 555 TL + 555 TL + 555 TL
( Ev İşleri ) + ( Çocuk Bakımı ) + ( Cinsellik)
Bu ekonomide günlük 555 TL ücrete, Ev işi veya çocuk bakımı yapacak personel bulmanız neredeyse imkansız. Baya ucuz.. :))))12 Yorumla- +1 yıl
😂😂
- +1 yıl
😂
+1 yılayy götümsüler ya popoma kaş göz çizsem daha güzel olacak aşırı plastik tek doğal halleri sıçmak olan kadınların yok efendim erkek paralı olacak zengin olacak demeleri beni tilt ediyo! bi çarpıcam ağızlarına her yeri yemyeşil dolar gibi görecekler idiotlar yaaaaa bak sinirlendim
50 YorumlaBizim ülkede doktorlar bile 50 bin lira kazanamıyor. Demek ki fakirin fakirin önde gideniyiz
21 Yorumla- +1 yıl
Seni fukara seni.
- Aşk İlişkileri konusunda 3,6b cevap paylaştı.
u +1 yılGünümüz şartlarına istinaden söylenilmiş bir söylem olduğunu düşünüyorum.
En kıytırık evlerin kirası bile 15 bin TL iken yeme, içme, giyim, faturalar vs hesaplandığında 50 bin TL' nin altında geliri olanlar fakir söylemi de yerinde oluyor maalesef.
Sadece erkeklere söylenmesini saçma buldum.10 Yorumla
+1 yılZaten 50.000 TL'nin üstünde geliri olan erkek de bizim kızların istediği gibi onlara bakmıyor sadece kullanmak için alıyor tadını aldıktan sonra bırakıyor Hayri ben kadınları da anlamıyorum kendisinin geliri olmuyor ondan sonra vasıfsız zengin bir aileden gelmiyor zengin koca istiyor zengin adamlar sadece onların metresi yapar
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. Kahvaltıda tereyağı bal, Trakya zeytini ve peyniri, süs olsun diye meyve salatası portakal suyu, Kayseri pastirmasinda kızarmış yumurta yemeyen de biliyim ben yaşıyorum demesin
16 Yorumla- +1 yıl
Değil mi? 😅 katılıyorum
- +1 yıl
Hiç sorma bu daha ne ki
- +1 yıl
😅😅
- Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılSanarsın sanki kadınlar kraliyetlerde yaşamışlar bizleri mi beğenmiyorlar 50 bini kim görmüşte biz bulalım 😅
18 Yorumla- +1 yıl
Öhöm tabii hepsi prenses jsjs
- +1 yıl
Yalnız kalmaya mahkumdurlar o prensesler istedikleri kadar reddetsinler ama içlerinden... 😅
- +1 yıl
😅 ben anlamam tc kızı böyle djdk
- +1 yıl
Başka kız bakarız bizde 😅
- +1 yıl
Rus kızı mı diyecen sjjs
- +1 yıl
Ne alak rus ya da başka en azından sizin gibi değilller siz hep para hajsjsjsjk
- +1 yıl
Yok ben paraya önem vermem. Kendi ayaklarımın üstünde duruyorum o sebepten erkek kişisine ihtiyacım yok bu bakımdan dkdk
- +1 yıl
O zaman bü düşünürüz 🤔 😄
- Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı.
+1 yılO zaman zenginim senelik olarak baz alınmış 😂😂😂 çünkü aylık yazmıyor 😉😅🥳
15 Yorumla- +1 yıl
Aslında senin şu özelliğini çok seviyorum bugune kadar ne kadar saçma sapan yorumda yapsam düzgün yorumlarımida saçma sapan yorumlarimida hep beğendin belki bir aliskanliktan ziyade fakat en azından soruna yapılan yorumlara saygı çerçevesinde hep bir beğeni attın buradaki bir çok insan benim haricim başka kişilerin bile yorumlarına beğeni atmıyor olması karakter olarak gereksiz olduklarını gösteriyor o yüzden genellikle sacama sapan esprili bile olsa sorularına her zaman yorum yapmayı tercih ediyorum buda kişileri ayırt etmeden yorumlarına verdiğin değer için bunun için sorularına yorum yapan herkes adına teşekkür ederim
- +1 yıl
Olsun o kadar.. ne kadar uzun uzun yazmışsın 😅
- +1 yıl
Yazmayı seviyorum sanırım aslında o kadar çok seviyorum ki belki bir gün yazar olurum ☺️
- +1 yıl
Ben teşekkür ederim o zaman :)
- +1 yıl
Rica ederim
- Aşk İlişkileri konusunda 695 cevap paylaştı.
+1 yıl50 bin TL 50 bin TL Kırk defa söylersen olur derler deneyelim bakalım, 😂😂😂
12 Yorumla- +1 yıl
😅 yalan o yalan
- +1 yıl
Haklısın yalan mış hayal kırıklığına uğradım şimdi 😂😂
Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı. Peki bu tespiti yapan kadınlar ayda kaç lira kazanıyomuş? 😂
14 Yorumla- +1 yıl
Onlar sevgili yapıyor zengininden yaşıyor bu hayatı hey gidi hey
- +1 yıl
Tabii ama siz seversiniz öyle kadınları djjd
50 bin tlnin altında geliri olan da kendisine kadın demesin o halde
19 Yorumla- +1 yıl
Ama evi erkek kişisi geçindirir djsj
- +1 yıl
Demiyorum ben eşitlik falan :D değiliz çünkü djsjs
- +1 yıl
Yıkarız ne var Allah Allah o da bizimkini yıkar hayat müşterek
- +1 yıl
Tabii ki, eveeet 😒
- +1 yıl
ahjaja :D hadsiz
Eğer kadından kasıt videodaki şeylerse fakirim hatta fasfakirim uzak dursunlar :D :D
12 Yorumla- +1 yıl
shshaja evet öyleleri bayılıyorlar erkolar bunlara 😃
- Aşk İlişkileri konusunda 11,8b cevap paylaştı.
+1 yılBen zaten yoksulum beni bağlamıyor para konuları 😂
113 Yorumla- +1 yıl
Kahvaltıda havyar yemiyor musun sen dhdj
- +1 yıl
Yiyorum da bu normal zaten 🤔 herkes havyarlar kahvaltı yapmıyor mu ki 😂
- +1 yıl
Yapmıyooo ahhah
- +1 yıl
İnanılır gibi değil şaka değil mı bu?
😂😂 - +1 yıl
değil 😃
- +1 yıl
Hayatta inanmam sosyetik inat.
Havyarsız bir güne nasıl başlar ki insanlar 🤔 - +1 yıl
Ben öyle başlıyorum misal 🥺
- +1 yıl
Hadi ya 🥹 İnan çok üzüldüm demek ki doğruymuş.
Büyüklerimiz anlatırdı inanmazdık 🥹
Boş yapma rozeti çıksa yemin ederim hak ederiz şu an bak 😂😂 - +1 yıl
Rozet 🥇 al sana djdj
- +1 yıl
Allah razı olsun be sosyetik inat.
Kan gibi geldi bak 😂😂 - +1 yıl
Kan olsun can olsun ahsh
- +1 yıl
Eyvallah sosyetik inat eyvallah 🙏😂
- +1 yıl
Siye eyvallah djsj
+1 yıl50 bin TL çok oldu yüzde 30 düşebiliyor muyuz 😄
13 Yorumla- +1 yıl
Pazarlık yapılmaz :D
- +1 yıl
Maalesef o zaman fakirim, Şubat zammında belki aşarız 😄
- +1 yıl
Hadi bakalım :D
Aşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı. Fakir değil de orta halli diyebiliriz. Bunu diyen kadının ayrıca baya zengin olması lazım yoksa yersiz bir yorum olur, zengin avcısı olarak da itham edilmeyi göze alır..
10 Yorumla
+1 yılVideodaki tiplerden bağımsız yorum yapmak istiyorum :))
Ortalama bir evin 1+1 15.000 TL olduğunu düşünürsek 50K+ üzerini baz almakta haklılar.
10 YorumlaBunu söyleyen kadınlarında tek yapabileceği şeyin tek bir şey olması. Kendine bile faydası olmayanların olması trajikomik olsa gerek. Neyse ki zengin sınıfınfaymışım🤣
10 YorumlaDilenciyim. 🤣🤣🤣
Şu karşıt cinsi parasal konularda bir alet gösterilenler ini sevmiyorum. Tamam çoğu paraya bakıyor ancak olmayanlar da vardır, belkim. 🤔
10 YorumlaBenim bir gelirim yok farkiliğin en üstüyüm
24 Yorumla- +1 yıl
Gönlün zengin kuzu 😃
- +1 yıl
Benim öderim lan :D rahat ol djsjs pasta börek çörek de söyle
- +1 yıl
😂😂 hayır misafire bir şey ödetmem aslaa olamaz https://www.youtube.com/watch?v=Du5sU4kScng
- Aşk İlişkileri konusunda 5b cevap paylaştı.
+1 yılHangi kadınlara göre ben ve çevrem böyle düşünmüyoruz aksine Allah beylerimizin yardımcısı olsun diye dua etmekteyiz
20 Yorumla
+1 yılMuhtemelen erkeklere göre de öyledir o zaman. Ben fakir bile değilim bu durumda. Fakir olmak için 4 iş daha yapmam lazım.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı. Evet fakirim...
Günümüz kadınları kene gibi sülük gibi parazit gibi ne yazık ki ben de hint fakiri gibi kan yok...10 YorumlaO kadinlar zaten kadin de ilmez onlar satilik mal kendilerini paraya göre satan kadinlar tayti çekiçek popoya evde döt büyütecek
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 446 cevap paylaştı.
+1 yılÖnemli olan insanda akıl ve vicdan fakirliğinin olmaması. Onu hangi kızlar söylediyse halt etmiş.
10 Yorumla Peki kadınlar ne kadar kazanıyormuş? Biz sadece yargıç olabiliyoruz o halde
25 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 907 cevap paylaştı. Gidip kazansinlar 50 bin tl'yi aw. Sanki onlar için kazanıyoruz (en azından ben kendim için yapıyorum)
10 Yorumla
+1 yılGeriye kalanı siz kadınlar tamamlayında fakirlikten çıkalım o zaman 😅
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. Kişi ne arar ise onu bulur. Parayı seven yoluna devam etsin. Biz o parayı Rüyamızda görürüz.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı. Beni ilgilendirmez karşı tarafın geliri, yanımda ezilmesin yeterli…
10 YorumlaÇok şükür değilim ama erkeğin parasıyla değer gördüğü dünyada kadını değerli tapan ne?
10 Yorumla
+1 yılGayet güzel kazanıyorum çok şükür. Marifet değil bedel ödendi.
10 YorumlaOnu diyen kadınların kalbi fakir olduğu için normal
10 Yorumla
+1 yılO erkekler nerede var lan mg benim müdür 35 alıyor o kadar yalamasina ragmen
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Onu diyenlere göre evet fakirim ama skimde mi onların ne dediği? Tabi ki hayır
10 Yorumla
+1 yılvalla fotoğrafta ki leonardo fakir de olsa kabul <3
10 Yorumla
+1 yılÖnemli olan ne kadar giderin olduğu 🙄 100.000 in üstünde gelirim var ya gider?
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 806 cevap paylaştı. Ayda 2 bin dolar kazansak yetiyor yani zengin olmaya
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 8,3b cevap paylaştı. 50bin tl geliri olan kadın varsa gelsin beni istesin 😂
10 YorumlaFakirim evet. Zengin onlar olsun bizde yararlanalım.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 334 cevap paylaştı.
+1 yılevet fakirim ama kendini bi miktara uygun görende M. al (eşya, obje anlamında) mala değer verilir
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılYoo değil. Bu ekonomide kim o kadar maaş alıyor biri bana söylesin.
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 3,3b cevap paylaştı.
+1 yılBunu söyleyen kadınların gelirlerini merak ediyorum :D
10 Yorumla Bu paylasimi görünce 6 kadin arkadasa sordum böyle bir sözden haberleri olmadigini soledi
10 Yorumla
+1 yılkadınlar ne kazanıyorda millete fakir diyor bu türk kadınları çok olmaya başladı
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı. Evet çok fakirler ama bu okunuş olacak fakırler. Yazılışı farklı 😂😂
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 6,2b cevap paylaştı.
+1 yılFasfakirim demek ki. Ben gidip kendimi intihar edeyim 🤣
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 3,6b cevap paylaştı. Vay be… 😅
Bu kadınlar cidden az değil…
Ben fakirim… 😱😂10 Yorumla
+1 yılBnden cok kazanıp benim paramın hesabını sormasın ve evi o cevırsn
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı.
+1 yılOnu diyen kadınlar çocuğum olmasa ayrılırdm derler en sonunda her şey dengi dengine
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 9,9b cevap paylaştı.
+1 yılFakir diye bir şey yok yanlış o gerçeği fas fakir artık devir değişti.
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 5b cevap paylaştı. 50 bin TL'nin altında geliri olan kadınlar zengin mi oluyor yani kendilerine göre
10 YorumlaÜlkenin yüzde 70 asgari ücrete tabii diğer yüzde otuzluk kısım orta yüksek gelirliler baba ocağında kuru soğana tabii olanlar eşlerinden bolluk bekliyorlar ne yaman çelişki.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 7,8b cevap paylaştı.
u +1 yılFakiriz biz...
10 Yorumla Ondan sonra ben niye evde kaldım diyorlar. Ülke gerçekleri başka yerde türk kızının hayalleri bambaşka yerde. Ülkenin büyük çoğunluğu açlık sınırının altında yaşıyor.
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBabasının evinden 1 valiz çakıldaklı donla gelen kadınlar mı diyormuş bunu
10 Yorumla
+1 yılBir zamanlar karşında fakir fakat gururlu bir genç vardı diyerek söze başlamalı
10 Yorumla
+1 yılSorsan eşitlik isterler ama hesap ödetmekten tütün düğün masrafı ve kendilerini gecindrecek birisini hep isterler nerede eşitlik
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı.
+1 yıl100 bin TL'nin altı fakir bence 😃
14 Yorumla- +1 yıl
yok mu arttıran? Sjjs
- +1 yıl
Arttırıcam da hadi vicdan yaptım 😃
- +1 yıl
Kim kazanmış o parayı orada tiktokcular hariç djsj
- +1 yıl
Aman tik tokçu istemem 😎
Aşk İlişkileri konusunda 11,9b cevap paylaştı. Gönlüm zengin kurtarmaz mı sjjs
12 Yorumla- +1 yıl
senin de işin çok zor cimri tüccar 😃
- Devamını Gör (44)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 