
Kıyamet
Kurtuluş
Eski sevgilim bile olmadı xd
Bayatlamıştır o şimdi mikro dalgam da ısıtmam lazım xd
Onun adı geçince B12 vitaminim eksiliyor aniden hatırlamıyorum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Sevgili nedir yahu? Hayatına giren kadınlardan biri.
Ağlarsın zırlarsın karşına çıkacak olan biri ötekini unutturur.
Yola kiminle çıktığın değil, o yolu kiminle tamamladığın önemlidir.
Finish çizgisini hangi hatun ile gördüysen, sevgilin O'dur.
Diğerleri sadece tecrübedir.
Zaten Tecrübe dediğimiz şey hayatta ki düzülmüşlüklerin toplamı değil midir?
Beni filozofa bağlamayın. Bu genc yaşta bir sevgilinin arkasından ağlayanlar gidip kumda oynasın.
Ölmediniz ulan. Hayat daha ne fırsatlar sunacak size. Bu arabesk neden?
Her zaman umut vardır xd
Aynen üstadım
Eski sevgilim olmadı maalesef.. ama eski sevgilim olsa da zaten ayrılmak benim için normal olurdu yani onu düşünmezdim ki zaten bir sorun vardır ve o yüzden de ayrılmak doğru olmuştur. ne düşünürüm ne de konuşurum. benim için sadece kötü bir deneyim olarak kalmaya devam ederdi.. zaten şu an eski sevgilim bile olmadı xd belki de bir gün olur bilgim yok..
Yeni yapma zamanin geldi xd
Alakasız bir şekilde bayatlamıştır o mikro dalgada ısıtmam lazım şıkkını seçtim 😂😂😂😂😂ya başlarda üzülüyorsun yani sonuçta yaşanmışlık var o girince hicbirsey eskisi gibi olmayacak falan sanıyordun bir daha hicbirsey eskisi gibi olmaz falan diyorsun sonra bir hafta sonra bir bakıyorsun hayat onsuz çok daha güzel çok daha anlamlı 😂
Doğru hiçbir şey eskisi gibi olmaz zira her şey yenidir xd
Kadınlar duygusal canlılar bir hafta düşünür ağlar sızlar derken sonrs hop bir alışveriş bir makyaj sonra oz güven yükleyen kanka derken hayat sevince güzel sevince tatlı güzel modu açılır xd
Cok daha verimliyi unuttun xd
😂😂😂😂 öyle o sırada erkeğin depresyonu yeni başlar 😂😂
Erkekte o sıra hüzünlü nağmeler, sonsuz acı haykırışlar, acının kaçınılmaz rakı ile buluşup rakı şişesinin kapağını kendisi açmasına kadar gider ve erkekler kendilerini üzüm gibi erken yaşlanmaya iterek hızlıca şarap olup kendilerini içecek kadını beklerler xd
Pehhh pehhhj😂
Eski sevgililerin eskide kalma sıralamasını unuttum😅
Genel olarak bitmemesi için elimden geleni yapan taraf bendim.. Sonra üzülen de ben hatta 😅
Kurtuluş diyelim :))
Kurtuluş savaşını kazandın canım artık zafer naraları atabilirsin xd
Atıyorum 🙃
Yehhu xd
Cevap
7Cevap
Dışarda enfes bir sofrada en leziz yemeği yiyecekken sağnak bir yağmurun bastırması gibi.. yarım kalan şeyler de güzeldir..
O da güzel
Ben kendi isteğimle ayrılmadığım için o an kıyamet gibiydi.. ama şimdi vardır bi hayır diyorum.. :)
Her ser de hayır vardır
Hayırlısı
O kimdi hatırlamıyorum bile
B12 xd
En sevdiğim eksikliğim sjjdd
İşte bu xd
Onun için yorum yazmayı bile kendime hakaret sayıyorum desem 😄
En azından benim için kurtuluştu
Eski sevgili 🤔🤔🤔🤔 hatırlayamadım
Sizin için yok olmuş xd
Eski sevgilim bile olmadı
Olur elbet
Yok olmasın gerçekten
Tamam xd
Rahmetlinin helvası güzel olmuştu.
Afiyetvolsjn xd
Hayrına dağıtabilirim asjsjsj
İyi olur sevap xd
Kurtuluştu aslında ama...
Evet
Onun adi geçince B12 eksikliğim başlıyor
Xd
Büyük bir kurtuluş, tekrar hayata dönmek gibiydi
Cok iyi
Pek bir şey farketmedi herhalde
Çok üzücü bı ayrılıktı... umarım hep iyi olur
Kurtuluşum oldu çok şükür. Gereksizdi.
Eski olduğu için herzaman kurtuluş
Kıyamet alame gibi görünen bir kurtuluştu
Sonuncu şık😂😂
Xd
Yaşandı ve bitti tecrübeydi
Sutladin cocugu xd
Hiç olmadiii
Olur elbet
Yeniden doğmak gibiydi 😎
Kurtuluştu
İkside
Kıyamet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?