Bir erkek niye hem senin sevdiğinden emin olsaydim gözümü kırpmadan kaçırırdim çok uzaklara diyip inanmayıp hemde uzaklaşmaz hic,?

Bir erkek niye hem senin sevdiğinden emin olsaydim gözümü kırpmadan kaçırırdim çok uzaklara diyip inanmayıp hemde uzaklaşmaz hic, uzun zamandır tanışıyoruz görüşüyoruz ama son zamanlarda en az 500 kere gorusmeyi reddettim ama bi türlü pes etmiyor, bu kadar mi sevismek içn de olsa gurursuz olunur bide bana diyorki seni amin veya popon uckur iicn sevmiyorum sana asigim ben falan. Sizce doğru mudur ne düşünüyorsunuz

Bir erkek niye hem senin sevdiğinden emin olsaydim gözümü kırpmadan kaçırırdim çok uzaklara diyip inanmayıp hemde uzaklaşmaz hic,?
Cevapla