Sevgilim bana dışarı çıktığımda günümü zehir etmene gerek yokve sürekli evde olduğundan böylesin dedi.. çok kırıldım ne yapmalıyım?

yukarıda yazdığım gibi işte.. kendimi bok gibi hissediyorum

Sevgilim bana dışarı çıktığımda günümü zehir etmene gerek yokve sürekli evde olduğundan böylesin dedi.. çok kırıldım ne yapmalıyım?
Cevapla