Herkes kolaylıkla sevgili bulabilirken ben neden bulamıyorum 🥲?
Not:aşırı güzelim öyle böyle değil. çokta akıllıyım yani
Herkes kolaylıkla sevgili bulabilirken ben neden bulamıyorum 🥲?
Not:aşırı güzelim öyle böyle değil. çokta akıllıyım yani
Ben de 23 yıldır sevgili bulamıyorum.. çünkü aşk diye bir şey yok kötü olanlar direk bulur işte. ya da boyu 10 metre olanlar direk kız bulur. veya aşırı zengin olanlar ya da sevdiğine değer vermeyenler direk sevgili buluyor kolay bir şekilde...
Bence o kadar emin olmayın.
Kısa süreli geçen iliskiler daha yorucu oluyor.
Ne istediğiniz konusunda emin iseniz biraz daha kolay bazı şeyler.
Fakat dediğim gibi ilk önce bazı şeylerde net çizgileriniz olması lazım.
Genel hastalık olan bilmiyorum veya fark etmez kelimelerinizi lugatinizdan çıkartmanız gerekiyor.
Kararlı ve emin adımlar doğru adamı bulamamanız için hiç bir sebep yok.
Bu kadin bana bakmaz düşüncesi bekaretw verilen deger bu koz cok guzel kesin artiktir falan gibi bakislarla ya da ben bunu yiyemem benden zeki vs erkeklerin bulasmak istemedigi tiplerdir genelde tek gece dusunur verir parasini gecer hayat aptallara guzel
Not aşırı güzelsin ama kimse gelip seninle sevgili olmuyor 😂😅🤣🤣 demek ki senin güzellik anlayışın ile biz erkeklerin güzellik anlayışı aynı değil.
Cevap
34Cevap
Bende aynı dertten muzdaribim. Güzellerin ortak derdi bu… Bu kız bana bakmaz mantığı. Erkekler cesaret edip yanaşmıyor bile, ancak kaçamak bakışlarla yetiniyorlar. Ee bayan olarak bizmi gidip konuşcaz. Mümkünatı yok, onu yapmam.
Yalnızlığa devam 🥲
Öyle karamsar düşünme lütfen. Hiç belli olmaz bu işler birazda nasip kısmet işi. Allah nasip etmeyeceği şeyi hayal ettirmezmiş. Umudunu yitirme canım
Hayırlısı artık 🥲
Çünkü değer vereni görmüyorsun gerçek seveni senin için canın verecek birine değer vermiyorsun
Alnında yazsa bilirdim
Aşırı güzelsen şansın çirkindir. Aşırı çirkinsen de şansın güzeldir. Bu işler böyle yeğen.
Eyw dayı
Bence sana geliyorlar🤪😄, bir istekli bir isteksiz sendromuna sahip
Evet cinlerim geliyo 🤪
Hadi be gel benimkilerle 🧞♂️ 🧞♀️ 🧞 tanıştıralım kaynaşsınlar 🤣🤣
güzelin derdi çok olurmuş bak gördün mü işte 😀
Keşke çirkin olaydım 🥲
tövbe de nankörleşme 😀
Şans bakımından ya yoksa çok şükür milyonlarca 😃
Rabbimin gücüne gider 🥺
Tövbeler olsun ben öyle demek istemedim 🥺
🥺🥺
çünkü sen seçilmiş kişisin hem birde duyguların onarmadaymış ondan ola bilir
İyi bişey mi seçilmiş olmak 🥲
bilmem ben hiç seçilmiş kişi olmadım neoya bir sor bence
Neo kim bilir kimin peşinde
Dağın altında olsan nasibin seni bulur ya da sen nasibini bulursun güzel günler allahtan istenir umudunu taze tut
Vallahi insanlar bana da soruyor aynı soruyu. Ben de cevap veremiyorum. Cevabı bulursan bana da söyle 🙋♂️
Not:aşırı güzelim öyle böyle değil. çokta akıllıyım yani. böyle olduğun ya da olduğunu düşündüğün için.
Ulaşılmaz görüyorlar cesur ve özgğveni tam olan denk gelmedi ben ret edileceğimi bilsem şansımı denerim
Fazla mesafeli detaycı egoyistsindir kadınlar elde Etmesi erkekler den kat kat daha fazla kolaydır yeterki istesin
Aşırı güzelim yazmışsın. Bundan olabilir. Kimseyi yanına yakıştıramıyor olabilirsin. Ama bir şans ver bence illa çok yakısıklı olsun deme
Sevgili olmak çok mu güzel sanki bı tane bul adam akıllı biri olsun
Ne kadar bi zamandan bahsediyoruz sevgili bulamadığın, son bir ay değil dimi😄?
Arıyorsam bulamazsın çünkü karşındakini değerlendirirsin. Ve insan değerlendirme yaptığında önce kötü özellikleri görür. Duygularının akışına bırak kendini, mutlaka biri karşına çıkacaktır.
Fazla mesafeli birisindir belki öyle kadınlara erkekler yaklaşmaya çekinir.
Seçici ve zor birisin sen de benim gibi o zaman, ki öyle olmak en iyisi.
Çok mütevazisin bence ondan baksana aşırı güzel ve akıllı olduğuna değinmişsin ayakta alkışlıyorum …
Ne yapacaksın sevgili bulup, yalnızlığın kıymetini bil 🙏🏻
Güzel bakan güzel görür bunun güzellikle ilgili olduğunu düşünüyorsan yanlış yoldasın.
Herkes kelimesi beni kapsamıyor
benimde hiç olmadı
Ya yanlış anlama senin için demiyorum biri var yüzüne baksan dersin güzel ama çok boş , mantıksız , amaçsız biri kimse istemez öyle birini
Sevgili bulmak kolay değil ki ben bu yaşıma kadar hiç sevgili bulamadım
1. Demek çok asildin ve erkekler yanaşamıyorlar.2. Yanaşanları apaçi görüp istemiyorsun3. Tesettürlü bir kızsın 4. Abinden var ve korkuyorlar
Bence bulma daha iyi..
Böyle diyenlerin de hep maniti oluyo 🥲
Büyük ihtimal egonuz çok yüksek. Kendinizi biricik görüyorsunuz ve kimsenin size uygun olmadığını düşünüyorsunuz.
Çirkin şansı dile sen..
Aşırı güzelsen kendini eve mi kapattın sen istemiyirsundur 😄
Ne zaman aramayı bırakırsan o zaman karşına çıkıyo böyle şeyler
Güzel değilsin bu arada
Nerde gördün kız
Asiri guzel olduğunu sanıyor olabilirsin
Ben çirkinim diye bulamıyorum ama seni bilmiyorum.
Nasipsizlik
Bende bulamıyorum çok takılma bence
Seçici olduğun için olabilir.
cok aday var karar veremiyorsun
Henüz zamanı gelmemiştir
Kimseyi beğenmiyor olabilirsin
Bende de aynı problem var kader ortağıyız
Belki de aramamak lazım…
Çok aşırı güzel olduğun için
seçicilik zırvalığı 🤔 kavramların altında ezilmek
Yaş ilerleyince seçenek azalıyor.
Kim buluyor ki kolaylıkla?
Benimde yok
Bende
Kesin öyledir kesin
sevgilim olur musun?
Yalnız deglsn merak etme
İyi gel sw olak
Şans işte
yani sans meselesi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?