Şu an harika bir insanla beraberim, hayatımın en zor olduğu kendi başıma oldugum bu zamanlarda bir anda hayatıma girdi. Bana çıkma teklifi edecek... ve onun geçmişte benimkinden daha uzun ilişkisi olmasına rağmen pek bişi yaşamamış. Ama benşm eski ilişkidem maalesef skso olayı var ve bana geçmişi sorunca yalan söyleyemedim çünkü ona değer veriyorum. Ama canım acıyor dedi. Bende zateb çok pişmanım, o hayatıma girmeden önce bile kendimi sürekli sorguladım, psikiyatriye bile gittim. O da bana internette bazı yorumlar okudum bir süre konuşmayalım dedi. Onu kaybetmek istemiyorum. Gerçekten pişmanım ölmek istiyorum çok yoruldum.. nolurr yargılamayın, gerçekten tövbe ettim sürekli. Kendi halimde biriyim artık.
Güncellemeler
+1 yıl
Bana bir süre konuşmayalım dedi...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer