Eşim özel alanı kalmadığından şikayet ediyor, erkek mantığında bunun anlamı nedir?

Kocam sürekli bana, benim kendime ait bir hayatım yok kendime ait hicbir seyim yok deyip duruyor. Dün akşam pizza almış gelmiş yanındaki paket ketcaplardan üzerine sıkıyordu kendi yiyeceklerine. Ben de elimdeki pizzayı altına tutup azicik onun ketcabindan aldım. Suratını ufaktan bir saalladi. Noldu dedim yok bir şey dedi. Ben de tamam senle bugün konuşmasak daha iyi deyip odama yattim. Aradan yarım saat bir saat geçti yanıma geldi niye surat astin orada diye sordum. Benim kendime ait hicbir seyim yok söyleyince konu saçma olabilir ama bir pizzaya bile sözüm geçmiyor dedi sonra benden uzak kalamadigi için özür diledi. Hem içinde kendini değersiz ve özel alanı kalmamış hissediyor hem de bana bağımlı. Duruş bile gösteremiyor. Ben ne yapmam lazım?

Konunun saçmalığına takılmayın haftada bir bu konu gündeme gelir olaylar değişse de alt mesaj aynıdır (baksirlarinı falan giydigimde tsortunu giydigimde ya da telefonuna baktığımda) benim kendime ait hayatım yok bir pizzaya bile sözüm geçmiyor durumu devreye giriyor.
İlk kez bu kadar kompleksli birini taniyorum.

Eşim özel alanı kalmadığından şikayet ediyor, erkek mantığında bunun anlamı nedir?
Cevapla