Babamın Amcasının Torununa aşığım, aşık olduğumu nasıl söyleyebilirim?

Ben 20 yaşındayım o 30 bildiğim kadarıyla hayatında hiç biri olmadı baya samimiyiz, ama bana kardeşim diyor kardeş gözüyle bakıyor bende anlamasın diye abi diyorum. Bana hiç aşk, flört anlamında bir yaklaşım da bulunmadı. ve Biliyorum arada ki yaş farkı biraz fazla ama istemsiz aşık oldum çok etkilendim, çok iyi birisi nasıl söyleyeceğim bilmiyorum söylersem reddedilirim eminim, kardeş olarak gördüğü için ne yapacağım tavsiye verir misiniz? lütfen

Babamın Amcasının Torununa aşığım, aşık olduğumu nasıl söyleyebilirim?
Cevapla