Arkadaşlar kendimden yaşça büyük birine aşık oldum, ilk aşkım olduğu için onu unutamıyorum. Ne yapmalıyım?

İlişkimiz olmuştu beni bırakmak istemedi hatta evlenmek içinn çok ısrar etti ama kafalarımız ve isteklerimiz farklı ben okumak istediğim için ayrıldım ama onu unutamıyorum ne yapmalıyım ya yol verin lütfen

Güncellemeler
+1 yıl
Herhalde beni yanlış anladınız, aramızda sadece duygusal şeyler geçti, ona bağlandım 2 yıldır hayatıma birine alamıyorum onu aldatcakmışım gibi hissediyorum, onu untamıyorum ama unutmak istyorum bunu nasıl yapıcam
Arkadaşlar kendimden yaşça büyük birine aşık oldum, ilk aşkım olduğu için onu unutamıyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla