Sevgilime çok fazla kural koyduğum için benden ayrılmış olabilir mi?

Ayrıldım ama nedeni şu olabilir mi biz bazı kurallar koymuştuk mesela onun yaşadığı yerde 8 den sonra dışarısı sıkıntılı hatta babası gidip alıyodu onu ben 8 den sonra evde olmasını istemiyodum oda benim 12 den sonra olmamı istemiyodu böyle devam ediyorduk diğer şeyler ise biz sevgili olmadan önce daha tanıştığımız zamanlar kendisi derdi burada açık giyinilmez aşağı inene kadar ben kalmam diye sonra sevgili olduk ama bu etek falan giymeye başladı bende dedim bunu diyen sensin giymeni istemiyorum dedim sonra yaşadığı ilçeden başka ilçelere gezmeye gidiyodu dedim yaşadığın yerde iyi hani gidip başka ilçede mekanlara gitme öyle yapıyodu sonra oda dedi sende gitme zaten ben gitmiyordum bide bunun çok açık bilimleri vardı gereksiz açık onları giymesini istemiyordum mayosu vardı yine açıktı ama bikini kadar değil onu giy ben yokken ama benim yanıma tatile gelince istediğini giyebilir sin diyodum böyle devam ediyorduk ama birden değişti bu kuralları beraber koyduk o bana ben ona acaba bunlar yüzünden mi soğudu çünkü çok güzel giden ilişki birden kötü oldu ne cevap veriyodu nede bişe en sonda ayrıldım sana kalmış dedi ve hesabını gizliye alıp açık elbise storyler atmış erkekler eklemiş arkadaşlar duydum bunun için mi yaptı yani ondan soğmamımı istedi anlamadığım şey açık giyinmesine karışmadım kendi giyinmezdi bende önceden giymiyodun şimdide giyme dedim ama yanımda olduğunda istediğini giyersin dedin hayır yine elbiseler falan giyiyodu kısıtlamıyordum yani bunun sebebi bumudur yoksa başka bişemidir

Sevgilime çok fazla kural koyduğum için benden ayrılmış olabilir mi?
Cevapla