
Gece gece aklıma geldi sorayım bari KS den tanıştığınız erkekle/kadınla kalır mıydınız arkadaş sevgili ya da başka bir sebep vs gidip kalır mıydınız? kaldınız mı?

Gece gece aklıma geldi sorayım bari KS den tanıştığınız erkekle/kadınla kalır mıydınız arkadaş sevgili ya da başka bir sebep vs gidip kalır mıydınız? kaldınız mı?
Hayır kalmazdım. çünkü tanısam ve güvensem bile ayıp olurdu zaten.. yani kimseye rahatsızlık vermek istemem ve rahat da edemem zaten utanırım bir de ayrıca. zaten o kadar güvendiğim bir kaç kişi var ama evlerinde kalacak kadar samimiyetim de yok. bunun yerine park da falan yatardım sokak da :D
Karşımdaki kişiyi tanıdıysam ve güveniyorsam neden olmasın... Zaten bu şekilde güvenip görüştüğüm biri olmuştu yıllar önce... Çok güzel zaman geçirmiştik :)
Bunu yapmam icin kendisini baya bir güzel tanimam gerek
Sonra basima neler gelecegi belli olmaz 😄😄
Her zMan kendini saglama almak gerekir
Yine kapmissim eig tsk ederim güzelim😄🤗
Ne kadar tanısan bile, Başına geleceği göze alırmıydın?
Ben şahsen siteden tanıdığım kızın evine gitmeye korkardım😅 Gece gece namısımla oynayabilirdi😅😂
Hayır asla uykum gelmez bi kere
Cevap
19Cevap
Samanlıkta iğne ararken es kaza eline bir iğne gelecek o iğneyi de kendime batiracak halim yok
Kalirdim ne zarari olurki. Zaten okuldayken arkadaslarimi sanki nekadar tanimistim 2 gorusmede
Böbreklere zarar vermeyecekse tabi ki kalınır. Bu sitede olmadı hiç ama...
Tanımak güvenmek buluşup konuşmak gerek bunlar olur güvenirsen neden olmasin
Çok güvenmem lazım bunu yapmak için tehlikeli yoksa
Kendi cinsim olsa bile kalmam.
Kalırım nerde yatıcam sokaktamı🥹
He sen git kal
Samimi olduktan sonra o kabul ediyorsa seve seve 😆
Çay içmeye bile gitmem
hayır kalmam
böbreklerimi seviyorum
Kendi evimde yatarım ben
Olabilir kesin konuşmamak lazım
Çok uzunca bir süre tanımam lazım önce
Hayir ne münasebet
hayır
Hayır
Asla
Yes
Kalirim
Yok sıkıntı
Kaldım
Kalırdım
Hayır kalmam
kalırım
Kalmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?