Eski sevgilinizin arkadaşı sizle ilgilense etkilenir misiniz?

Eski sevgilinizin arkadaşı sizle ilgilense etkilenir misiniz?

Şimdi erkekler mesela bu durumu anlayabilir bir kadının kendisinden hoşlanıp hoşlanmadığını veya ne şekilde ilgi gösterdiğini anlayabilir ben bu durumu anladığım zaman rahatsızlık duyarım ve hayatımdaki kadına bir şey belli etmeden o kişinin olduğu ortamlara girmemeye gayret ederim ama belli bir zaman sonra da hayatımdaki kadın neden böyle yapıyorsun diye sorduğu zaman, rahatsızlık duyduğum konuları anlatırım mesela biz erkekler bazı zamanlar karşı cins ile sevgilimizin ya da eşimizin bu kadar samimi olmasını istemeyiz çünkü rahatsızlık duyduğumuz durumlar olur
Ben duruma göre değerlendiririm yani eski sevgili olması benim için önemli değil eski sevgilimin en yakın arkadaşı da olabilir sonuç olarak beni sevmesi ya da benim onu sevmem daha önemli burada tabi ki de.. bu yüzden de önce dinlerdim yani tanışırdım bakalım anlaşabiliyor muyuz diye ama eski sevgilimden hemen ayrıldıktan sonra böyle bir şey yapıyorsa konuşmazdım çünkü yeni çıktığım için ilişkiden böyle bir şey istesem de olmaz zaten birini unutamamışken ayni.. ama üzerinden çok zaman geçtikten sonra bana açılıyorsa dediğim gibi konuşurdum şans verirdim belki de gerçek aşk onda olur kim bilir...
Aşkın nereden geleceği belli olmaz
Teşekkür ederim
Rica ederimm
Etkilenmem alkjdf
Kesinnnnnnn ksjdjdjf
Kesinnn kelimesi bile sözlerimin kesinliğini belirtmek için yetersiz bir kelime akdsjlfjkl
Tamam inandık jsjsdjfkh
İnandığına inandık alskjdfjkl
Genelde sözlerim inandırır jdjdkfmf
Buna da inandık. Başka inanmamızı istediğiniz bir şey var mıydı? aslkdfjklj
Yok kalmadı çekilebilirsin jsjjdfj
İnanmaya devam ederek yavaş yavaş çekiliyorum aslkdfljfd
Aferin hızlı çekilme jssjjdf
Bir adım geriye doğru çekildim. Şimdi ikinci adımı yavaş yavaş atıyorum aslkdjfljkf
Üfff tamam uzatma kaybol sksjjsjd
Şşşşş ne bu havalar aklsjdfjkl
Yavaş yavaş gitme içim sıkıldı jsjdjf
Gitmiyorum tamam asjdfkljlk
Kal mı dedik sana neden gitmion skjdjdfj
Tapusu senin mi kalıcam lakjsdfljk
Jsjdjdjf tamam be kal
İkram yok mu? Bir kapiçino alırdım alkjdsf
Kalk kendin getir yok ikram falan djjdjf kahveler 2 olsun mdjfg
askldfjk kahve kalmamış ben gidip alayım, dedi adam. vee gidiş o gidiş bir daha onu gören olmadı alsjdkfljk
Hangi adam o nerden çıktı jsjdjff
O adam benim işte alkjdsfl
Ayyy sonunda kaybolllll kdkdkfg
Hizmet sıfır kaybolucam tabi aldksjfs
Hala burada mısın sen jsjdjfk
Belki pişman olursun diye azıcık bekliyim dedim alkdsjfk
Pasta yicen mi jsjdjf
Yanında kahve olursa yes askdjlf
Hadi kap gel bekliom jdjdjf
Adam bunu duyunca kayıplara karışır askdlfjf
Jsjdjdd pastanın hepsi bana kalır
Pastayı alırsan yeniden ortaya çıkarım aldskjff
Kahve yoksa pasta yok sjdjd
Kahveyi sen yap pastayı ben alırım alsdkfj
Ay iyi tamam kahve benden olsun rahatladın mı jdjdjfj
Rahatladım. Orta şekerli asdkjlf
Kapiçinodan Türk kahvesine nasıl geçiş yaptık acaba jdjfjf
Baktım kapiçino gibi medeniyeti temsil eden kahvelerden anlamıon ben de türk kahvesine döndüm alsdkjfjkl
Sensin medeniyetsiz defol😒😒😒
akjsfdljk benden def olmaz ama güzel piyano olur akldsjf
Bunu yapmamalıydın yoooğğğ 🤢
Bu sıcakta soğuk espri iyi gider aldjksflk
Yani eski sevgili sonuçta eskide kalmıştır ama ben şuna dikkat ederim mesela; geçmişte o erkek arkadaşı hayatımda iken yenge vs ayakları yapmış ise ona ya kardeşim iki yıl önce o gözle bakarken şimdi nasıl bu gözle bakabiliyorsun diye imada bulunurdum bir başkası olumlu karşılar belki ama bu tür durumlar bana samimi gelmiyor reddederek cevap verirdim...
Cevap
18Cevap
Prensiplerim var zaten izin vermem hayat çemberimde olmaz
Amacını öğrenmek isterdim
bu terslikte bir iş var derdim
empati yapacak olursam, kendimi eski sevgilim yerine koysam eeğer gerçekten birtakım yaşadığımız şeyler varsa ve bunlar gerçekse. Ben yakın arkadaşımın böyle bir şey yapmasını istemezdim o yüzden
Yooooooooooooooook :D
Empatileri bırak işte kız hoşlanıyor ve belli ediyor seni etkilemeye çalışıyor sen hayır mı dicen sjjsjd
Etkilenmek istemiyorum kjdfd Ex'e de saygımız olmasın mı
yok ya olmasın :D
Anında satışşşş ayıp ayıp jsjdjff
ney satış :D Şimdi
eximle de benim en yakın arkadaşım arasında böyle bir şey olsa
topuyla iletişimi keserim
yok öyle bir şey
bana yapılmasını istemediğim bir şeyi de ben yapmam el vermiyor bünyem :D
Pardon ben exi sattın sandım yanlış anlamışım jdjff aferin yapma böyle şeyler sıkıntılı 😄
he anladım yanlış anladığın yeri tamam asjds
yok garip durumlara düşmek istemiyorum kafamın rahat olması 1. önceliğim hep
Aynen en iyisi exin yanındakilere bulaşmamak jdjdf
en iyisi görünmez olmak sjdf
Bana kızanlar olabilir lakin:
Kadınların %90 ı kuşkusuz eski sevgilisinin yakın arkadaşıyla birlikte olmaktan Rahatsızlık duymuyor ne yazık ki. Biz erkekler böyle değiliz. Erkeğin , hatta insanlığın kitabında olmayan bir davranıştır.
Bence tüm erkekler böyle değildir. Mutlaka yapan vardır iki cinste de
Biri diyor ya. kadınların hepsi şöyle böyle hepsi aynı. Sonra bi kadın da diyor ki yahu ben evde televizyon izliyorum benim. me suçum var 😂😂
😂😂😂 o yüzden genelleme yapmak biraz yanlış gibi. Senin teorine göre erkekler asla böyle bişeyi yapmaz ama yapıyorlar
"Sakın bir daha benimle böyle konuşma" derim kızgın bir bakış atarım anlar zaten o 😄🤷♂️
Ooo çok sert oldu bu 😄
Uzak dururdum. Eski sevgilimin arkadaşı benim kardeşim sayılır şahsen ben öyle kimseye yan gözle bakacak biri değilim aslada bakmam. Yani hoş bir durum değil. Arkadaşının sevgilisinden de hoşlanmazsın ya. Bana böyle durumlar şahsen çok hoş gelmiyor. Ben gider eski sevgilim ile bu durumu yüz yüze veya mesaj ile konuşurdum uyarsın diye.
Sana iyi hissettiriyorsa ve yaşamak istiyorsan yaşa gitsin derim baktığımız zaman herkes herkesin eski sevgilisi :) düşününce ters gelebilir ama ben tamda böyle bir durumun içindeyim ve onun yanında olmak bana iyi geliyor. Yarına çıkacağımızın garantisi var mı? Ahlak algısını ne belirliyor kime göre neye göre. Oyüzden yaşa gitsin aşkoooo 😎
Yaşa gitsin o zaman aşkooooo 😂
Yaşamazsam …. Yanından yeni geldim şimdi çokkkk ayrı heyecan 😎😎
Böyle bir durumda sizin ne yapacağınızı belirlemesi gereken tek şey vardır: sizin o kişiye ilginiz.
Eğer ilgi varsa böyle bir ilişki normal kabul edilebilir mi?
Elbette.
yakın arkadaşının eski sevgilisine yürüyen adamın adam dediysemde tabir için söyledim önce karakterini sorgula derim ha eski sevgilisinin yakın arkadaşına göz kırpan kadınında karakteri farksızdır
Nasıl bir ayrılık yaşadığına bağlı olarak değişebilir, mesafeli olup, amacını öğrenirdim.
Amacı sevgili olmaksa normal kabul edilir mi böyle bir ilişki?
Öyle dedin demedim sakin ol 😂 sence normal kabul edilebilir mi diye sordum
Peki teşekkür ederim 😂
Yaşandı abi mdkdmdkdmkd
Çok saçma hissettiriyo
Zamanında ilişkin için sen haksızsın ya diye arkadaşını savunan kişi , baktı ki ilişki diye bieşy kalmamış brn de bi şansımı deneyim diye yanlamaya başlıyor. Kendisi avrupadaydı beni avrupaya çağırıyodu falan mak biriydi engelledim bitti
eski sevgilinin arkadaşı bana ulaşamaz ex'in kendisi gibi.
he oldu ulaştı muhatap olmam sevmem öyle saçmalıklar
Eski sevgilimin yakın çevresinin, biz ayrıldıktan sonra, benimle ne gibi bir iletişimi olabilir ki? Olmayacak bir şey bu benim açımdan.
Beraberliğimde ne kadar görmüş, aynı ortamda ne kadar bulunmuş samimiyet ne olmuş çok mühim.
Bana ilgi besleyebileceği ya da gösterebileceği boyutta bir yakınlığım olmaz.
Max uzaktan arkadaşlık yaparım daha yakınıma yaklaştırmam
Eski sonuçta. Benim için eski ile hiç tanımadığım biri arasında fark yok. O yüzden selam olsun o arkadaşına
Üzülürüm. Sevgilimi hatırlatan herkesden ve herşeyden uzak olmak tercihim olur.
Bence eski sevgiliniz sizi ona çok övmüş o da bi şansımı deneyeyim demiş
Sorunun benle ilgisi yok
Kimle ilgili
Genel bir soru biriyle ilgili değil
Genelde derler ya bi arkadaşın şöyle bi sorunu var diye bu soru da ona benzemiş
kardeşim bandı olamam kimseye ajsjsjs
Biz centilmen insanlariz gereken neyse yapariz :D
Evet
Ben de onu beğeniyorsam olumlu bakarım
Pek ilgili olacağım söylemez
"Ya ne anlatıyon be ablam gözünü seveyim be abim"
Evet etkilenirim😄
En gerçekçi görüş 😄
Bence herkes etkilenir.
Evet neden olmasın ki
Hayır uzak dururum
Güzelse karsilik veririm
Göstermişliğim var
Aynı şekilde
Mesafemi bilirim
Kac kac
Hosuma giderse
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?