Eşimin kavgalarından çok sıkıldım, sizin eşleriniz de dırdırcı mı?

6aydır evliyiz 4 aylık hamileyim aynı zamanda çalışan bir kadınım neredeyse hergünümüz kavgayla geçiyor. Aramızda ki tek problem benim hamilelik döneminde evi derleyip toplamamam, evin dağınıklığı. İlk zamanlar gayet iyiydik evi temizler yemeğimi yapardım hamileliğim ilk 3 ayı berbat geçti sürekli istifra ettim şu son 2 haftadır iyiyim fakat evi biraz boşladım ev dağınık aslında temizlemeyi o kadar çok istiyorum ki zaten pasaklı dağınık biri değilimdir ama inanın hamilelik çok yoruyor bazen 1 bardak su almaya halim kalmıyor eşim evi ne zaman dağınık görse kıyametler kopuyor bütün apartman sesimizi duyuyor ben bu durumdan çok rahatsız oluyorum. Marketi pazardı çöptü bunlar onda ama asla bulaşığa evi toplamayayardım etmez idare et diyorum doğumdan sonra böyle olmicak ama çok anlayışsız hep kavga artık onunla aynı evde bulunmak istemiyorum

Eşimin kavgalarından çok sıkıldım, sizin eşleriniz de dırdırcı mı?
Cevapla