+1 yılBence burada yanlış düşündüğünüzü düşünüyorum Bir erkek tabii ki hayatında ciddi olduğu ve evlilik yolunda gittiği bir kadının olduğunu öncelikle ailesine veya samimi olduğu dostlarına yakın çevresinde paylaşması gerekir, ancak eğer ki gerçekten evlilik düşünüyorsa gerçekten evinin kazını yapmak istiyorsa ya da gerçekten bir aile kurmak istiyorsa bunu söylemelidir her erkek hayatını aldığı veya sevgili olduğu kadına ailesine ve yakın çevresine söyleyip de ondan sonra ayrılması tekrar söyleyip tekrar ayrılması belli bir zaman sonra insanlarla inandırıcılığını kaybedecektir.
Ancak fotoğraf paylaşma mevzusuna gelirsek bunu hiçbir zaman ben de doğru bulmuyorum yani bir insan ciddi olmadıktan sonra sevgili olduğu birisine her sevgili olduğu insanı sosyal medyada paylaşmaya kalkarsa bir gün yeni birisiyle ciddi ilişki düşündüğünde bu başına sıkıntı açabilir çünkü geçmiş fotoğrafları ortaya çıkabilir bundan dolayı doğru bulmam, ikinci bir hususa gelecek olursak bir insan evlendikten sonra dahi tabii ki eşiyle toplu bir fotoğraf çekilebilir bir aile yemeği bir dost yemeği özel bir günün fotoğrafını çekilerek toplu bir şekilde paylaşabilir.
ancak ne yazık ki günümüzde artık erkekler öyle bir noktaya geldi ki sosyal medyayı çok normal kabul etmeye başlayarak karısının resimlerini paylaşmak karısının bikinili bilmem kısa şortlu bilmem dekolteli fotoğraflarını paylaşmasına ses etmiyor karısıyla özel bir gün yaşıyor dakika başı bunu paylaşmaya gerek duyuyor.
Yani bazı şeyleri aaa sosyal medya kullansın ne olacak arkadaşları var eşi dostu var herkes beğensin baksın kafası ile paylaşmayı ben hiçbir şekilde doğru bulmuyorum bugün sosyal medyada paylaşılan bir bikinili fotoğrafa iyi yönden bakan da var çeşitli fanteziler için bakan da var kimse kusura bakmasın açık konuşacağım, ben hatta bu konuda şu anda abim ve yengemle konuşmuyorum artık evlendikten sonra insanlara öyle tiksindirici bir duruma getirdiler ki yok bugün evlenme yıldönümümüz Yok bugün bilmem ne yıl dönümümüz yok yemeğe çıktık fotoğraf paylaşalım bilmem ne yaptık fotoğraf paylaşalım yani elinizden gelse cinsel ilişki yaşadığınızın fotoğrafını da paylaşacaksınız ben de tabii bunun üzerine bir yazı paylaştım evleneli 3 yıl olmuş hala düğün gününde fotoğraf paylaşan insanlar var falan diye bana bayağı bir bozuldular şu anda konuşmuyoruz...
Ya netice olarak ben doğru bulmuyorum tamam sosyal medya kullanabilirsiniz sosyal medyada mesela önemli günlerde fotoğraf da paylaşabilirsiniz veya böyle uygun fotoğraflarla paylaşabilirsiniz ama dakika başı bir kadınla ya da birlikte olduğunuz bir adamla altına yazılar döşeyerek bilmem sevginizi bu şekilde göstermeyin bunlar sahte sevgiler, yani sosyal medyada siz böyle yazılar paylaşınca altına kalp koyunca bilmem güzel güzel sözler paylaşınca birbirinizi çok sevmiş olmuyorsunuz millete şov yapmış oluyorsunuz, hatta çoğu insan diyor ki benim gibi bu da diyor buldumcuk oldu iyi ki hayatımda birisi var durmadan paylaşıyor diyor her fotoğraf beğenen her yorum yazan ya da her aa çok güzel yakışmışsınız diyen insanlar gerçek söylemiyor rtık insanların bunu anlaması lazım yani bir erkek ciddi olduğunu dediği bir kadını illa sosyal medyada paylaşmak zorunda mı?
Mesela benim arkadaşım var evlendi eşinin kim olduğunu bile bilmem hatta telefonda konuşurken selam dahi göndermem yani o yüzden artık bu sosyal medyada yok paylaşım yok bilmem önemli gün yok sevmiyor da ondan mı paylaşmıyor ya bırakın bunları ya bunca zamandır insanların hayatında sosyal medya yoktu evlenen sevgili olan insanların hayatında sosyal medya yoktu, benim babam anlatır zamanında bir pastane vardı herkes orada buluşurdu der o zamanlar bir heyecanı varmış yok şimdi sosyal medyada paylaşayım yok bilmem ne yapayım şahsen ben doğru bulmuyorum arkadaşım yani biraz uzun yazdım kusura bakma sana tepki göstermiyorum ama genel anlamda yanlış buluyorum yani bir insanın ciddi düşünüp düşünmediğini de sosyal medya paylaşımı üzerinden değerlendirmeyi de doğru bulmuyorum artık şu sosyal medyayı hayatınızın bu kadar merkezini almaktan vazgeçmelisiniz.030 Yorumla- +1 yıl
Yazı çok uzun olmuş. Hepsini okumadım. Bazı konularda haklı olabilirsiniz. Yok şu günü profile yaz yok bu günü profile yaz kısmı zaten saçma. İnsanlarda aklıma yazamıyorum da profilime yazıyorum algısı uyandırıyor.
Fotoğraf olayına geleyim. Bikinili fotoğraf demedim zaten. Normal bir fotoğraf atabilir imkanım olsa nişan yapardım dediği birisiyle sahiden bu kadar ciddiyse. - +1 yıl
Ayrıca ben süslü cümleler de kursun, Show yapsın demiyorum ama tek bir tane de olsa paylaşır insan ciddi olduğunu dediği kişiyle.
- +1 yıl
Yani bir insan ciddi ise bakın zaten siz şunu anlamıyorsunuz yani ciddi olması demek sosyal medyada sizi paylaşması ya da ilişkisi olduğunu paylaşması anlamına gelmez ki e ciddi olan insan ailesi ile tanıştırır evini kurar gelirini kurar işini kurar evlilik yolunda ilerleyecek adımlar atar mesela ailesiyle tanıştırır aileler tanışır nişan olur söz olur asıl ben o dakikadan sonra o adamın ciddi olup olmadığını anlarım yani sosyal medyaya baktığınız zaman herkes ilişkisini paylaşıyor ama bir ay sonra bakıyorsunuz ortada ilişki kalmıyor
- +1 yıl
Bence tek kriterini sosyal medya olmasın nasıl bir ilişki durumunuz var ne yaşıyorsunuz bilmiyorum ama tek kriter sosyal medya değildir
- +1 yıl
Nişan işi zaman isteyen bir şey. Öyle lank diye olan bir şey değil. İnsanların uzun süreli ilişkileri de oluyor. Düşünsene 5 yıldır sevgilisin, ailesiyle tanıştırdı ama tek fotoğraf yok. Bu mu ciddi ilişki?
- +1 yıl
Malum böyle de bir tık saklıyor oluyor. Sadece aile bilse ne olur?
- +1 yıl
Niye ailesinin bilmesi senin için bir şey ifade etmiyor mu yani ailesi bilmese hiç kimseye bir şey söylemese seninle ciddi düşünüyorum deyip seni kandırsa daha mı güzel olacak tamam o zaman söyle kendisine sosyal medyada paylaşsın ben bir şey demiyorum demek ki sizin için sosyal medya nasıl söyleyeyim ailesi ile tanıştırmasından evlenmesinden daha önemli demek ki eski insanlar hiç bu kadar ciddi değilmiş sosyal medya olmadan önce
- +1 yıl
Aileyle tanıştıran herkes evleniyor mu sanki? Ailesiyle tanıştıran ama aldatan erkek yok mu? Ki zaten sosyal medyada fotoğraf atan erkeğin sevgilisini ailesi de görmüş oluyor. Haliyle oğlum bu kız kim diye sorar o aile ve yine öğrenmiş olur.
- +1 yıl
Ya tamam git konuş söyle seni sosyal medyada güzel bir şekilde paylaşsın millete ilişkiniz olduğunu öğrensin beni de daha fazla ilgilendirmiyor anlatmak istediğimi anlamıyorsun yani sosyal medyada paylaşınca insanlar aldatmıyor mu ayrılmıyor mu illa sosyal medyada paylaşıp paylaşmamı arasında ne gibi bir fark var ben onu anlamıyorum evlendikten sonra paylaşsın evlendim evliyim diye ya bu sosyal medya işini gerçekten bokunu çıkardınız ya iğrendim yani sizin yüzünüzden
- +1 yıl
İyi, tamam. Sen ilişkini gizli tut.
- +1 yıl
Merak etme her şeyin zamanı olur
- +1 yıl
Dedi en alttaki kadının yorumunu beğenen. 😃
- +1 yıl
Dedi sevgilisi fotoğrafını paylaşmadığı için burada önüne gelene bozuk atan kadın ,😃
- +1 yıl
Benimle bile ilgili değil aslında soru. 😂
- +1 yıl
Dedi başkası adına soru sorup morali bozulan kadın 😃
- +1 yıl
Ve dedi kendi dediği ve beğeni yaptığı yorum arasında çelişki olan kişi. Ben desem utanıyor mu diye ne alakası var dersin. Bir de beğendiğin yoruma bak.😃Az tutarlı ol. Sen Yıldız Tilbe misin? "Tutarlarsa tutarlıyım. Tutmazlar ise tutarsızım." der gibi yaptığın yorum ve yaptığın beğeni. 😂
- +1 yıl
Dedi başkasının adına soru sorup kızan kadın
Aman ne bileyim be ahanda çektim beğeniyi 😃 - +1 yıl
Dedi insanların ağzına bakan.😃
Ben dedikten sonra geri çeksen ne? - +1 yıl
Ayrıca ekliyorum. Dedi papağan gibi ikidir aynı şeyi tekrar eden.
- +1 yıl
Dedi durmadan laf sokan kadın, ve dedi soru kendisine ait olmasa bile başkası çirkin dediği için bana atar gider yapan kadın 😁
- +1 yıl
Dedi boş yapan insan. Ben ona mı dedim? Önce bir okuduğunu idrak et. 😉
- +1 yıl
Yahu sen beni niye tersleyip duruyorsun şurada güzel güzel espri yapıyoruz işin şakasındayım insan her şeyi hayatta böyle ciddiye alıp insanın kalbini kırıyor musun
- +1 yıl
Tebrik ederim
- +1 yıl
Teşekkür ederim
- +1 yıl
Bana kızmadın değil mi yorumlaşma oldu ama
- +1 yıl
Hayır
- +1 yıl
Teşekkür ederim
- +1 yıl
😊
- +1 yıl
Bende sorularıma beklerim
- +1 yıl
Tamam
En İyi Cevaplar
Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı. Tuhaf insanlarsınız. Foto atar neden atar? Ciddi olmaz foto atar. Neden ciddi değil. Ciddi olur foto atmaz...
Fıkra ve ya tekerleme gibisiniz. Böyle yapa yapa sanki hayatta hiç bir isteğiniz olmuyormuş algısı yapıyorsunuz. Halbuki ne, ne istediğinizi biliyorsunuz? Ne de nasıl isteyeceğinizi.
Ciddi düşündüğüne şükredip kıymetini bilsen bizi de azat etsen nasıl olur?015 Yorumla- +1 yıl
Sen, sevgili yapma madem azat olmak istiyorsan. Zorla mı oluyorsun sanki? Lafa bak. 😂Bir fotoğraf atılsın istemekle ne istediğini bilmemek ne alaka? Sen, asıl tek bir fotoğraf bile atmayıp ne istediğini biliyor konuma düşmüş olduğunu mu sanıyorsun? Gerçi sen de haklısın. Ne istediğin belli. "Bütün kadınları istiyorsun." Biri varken diğer adayları gözden çıkarmak istemiyorsun. Aslında herkesi seviyorsun. Seni gidi hümanist şey! 😂
- +1 yıl
Yazdıklarını bir de enter tuşuna basmadan okur musun? Hiç bir şey anlamadım. Sığınmacı mısınız? Türkçeniz mi iyi değil.
Fotoğraf atmayınca ne oluyor? Siz daha değersiz ve ya ilişkiniz sizin tam olmamış mı oluyor?
Soruyu siz soruyorsunuz. Benimle ne alakası var? Ben foto meraklısı, sosyal medya maymunu insanlarla zaten takılmıyorum. Bu benim tercihim hanım efendi. Size saygım var ama ciddi düşündüğünüzden emin olduğunuz birini foto atmıyor, koymuyor diye buraya yazmanız? Bilemedim...
Ben bütün kadınları mı istiyorum? :D :D :D
Sen günün en cici şakası olmalısın. Ötenazi hakkımı kullanmak istediğime karar verdiğimde hepinizi belki isterim.
Ama inan ben öyle biri değilim. Ne istediğini bilen, karşısındakinden de ne istediğini bilen biriyim. Hayatımdaki insanı böyle skindirik konular ile eleştirmem. Dert bile etmem. - +1 yıl
Tatlı şey, Türkçem o kadar kötü olsa edebiyat öğretmeni olamaz idim. Ha sende bir anlama sorunu varsa bu benim sorunum değil. Herkes beni anlıyor da bir sen mi anlamadın? 🤷♀️😃
Seninle ne alakası var? Biraz düşünürsen anlarsın. Birlikte fotoğraf atınca beyefendi veya hanımefendi olunmuyor mu? Bu ne saçmalık?
Eeee... Birlikte fotoğraf atmayıp sevgilini gizleyip ne yapmış oluyorsun acaba diğer adayları kaçırmamak istemiyorsun da? Sevgilinden utanır saklıyorsun. Sorarsan her erkek zaten ne istediğimi biliyorum der. Kimse bilmiyorum demez ki. Bunu küçük çocuklara anlat. Belki inanır. 😃😃 - +1 yıl
Sevgili üye;
İnanın ne anlama sorunum ne de gizleme sorunum var. Siz bu vakalar ile sık karşılaşmış olabilirsiniz. Ve ya böyle insanlar ile çok karşılaşmış olabilirsiniz. Ancak her foto atmayan da sizin söylediğiniz ve ya anlatmaya çabaladığınız kategoride yer almaz. Evet haklı olabilirsiniz gizleme ve ya başkasından saklamak için yapan olabilir. Ben bunun aksini iddia etmiyorum. Ama sizinle hem ciddi düşünüp hem de saklayacak olacağını sanmıyorum. Anlatmak istediğim bu.
Ben ne edebiyat öğretmenleri tanıdım Türkçe cümle yapısına Fransız :D Bu durumda sizin edebiyat öğretmeni olmanız benim anlama sorunum olduğu anlamına gelmiyor.
Rahat bırakın adamı ciddiyetine inanıyorsanız... - +1 yıl
Anlama sorunun olmasa ne dediğimi anlardın. Bunu ilkokul çocuğu bile anlar ama siz... 🙄Gidin, biraz bir şeyler okuyun. Böyle böyle kelime hazneniz genişler. Daha iyi idrak edersiniz.
Ben ne edebiyat öğretmenleri tanıdım Türkçe yapısına Fransız deyip sonuna nokta koymandam belli. Daha eksiltili cümlenin sonuna ne konmuş olduğunu bilmiyorsun.
Ayrıca inanın bir cümledir tek başına. İnanından sonra nokta nerede? Sıralı cümle kuruyorsanız virgül nerede? Hani nerede sizin Türkçe gramer bilginiz? Türkçeye yeni gramer kuralları geldi de benim mi haberim yok? Yani biraz daha dikkat etsem daha fazla kusur da bulurum. Rahat bırakın adamı ciddiyetine inanıyorsanız cümlesi eksiltili mi? Üç nokta ne orada Sn. Sözde Çok Bilen? - +1 yıl
Örtmenim, Sorunuzun tartışmasından ziyade benim Türkçe bilgim ve imla hatalarım ile ilgilenmenizden mutluluk duydum. Çok teşekkür ederim. Sorunuzun cevabı ile ilgilenmenizi öneriyorum size! Bu yaşa ve ve sonrasına yetecek bilgim ve birikimim var çok şükür. İmla hatalarım ile yaşamaya alıştım ben. O yüzden, lütfen şahsi değerlendirmelerinizi gerek sorunuzda gerekse devamında verdiğiniz cevaplarda bitirir iseniz mutlu olacağım. Zira mutluluk günümüzde zor elde edilen bir duygu :)
Saygılar örtmenim (bunu bilerek böyle yazıyorum) - +1 yıl
Sen, dersen "Ben, ne edebiyat öğretmenleri gördüm Türkçeye Fransız. "diye ben de böyle cümle yapında sorun bulurum.😂
Kesin öyledir, daha geniştir. 😃 - +1 yıl
Örtmenim beni artık salarmısınız çok rica ediyorum. Sabahtan beri acaba ne yazdı diye Ajda Pekkan'a döndüm. Bilmem anlatabildim mi :)
Sorunuza cevabım değişmedi. Beyefendi sizinle ilgili ciddi düşünüyor ve siz de bundan eminseniz. Resim koymamasına takılmayınız. Yargılamayınız. Hatta buraya bile sormayınız. Hayatınız daha keyifli ve mutlu olabilir diye düşünüyorum.
Uhhh
bitti umarım? - +1 yıl
Kendi kendime mi konuşuyorum da uzatan ben oluyorum? Sosyal medyaya fotoğraf atan insanlar gerçekten sevmiyor mu? Ne alaka?
- +1 yıl
Hayır. Sevmiyor dersem yanlış cevaplamış olurum. Sizin sorunuzun aksine. Ciddi olduğundan emin olmadığınız insanlar bazen "şıp" diye birlikte olduğu kişi ile resim atıyor. Bu mu sizin için geçerli olan? Allahım kendimi pıçaklamak üzereyim. Neden anlatamıyorum? Ya da neden anlamıyorsunuz beni?
- +1 yıl
🤣🤣🤣🤣Sakin olun. Herkes aynı düşünecek diye kural yok.
- +1 yıl
Ben sizi anladım. Herkes de verdiğim cevaplarda beni anladı. Anlamamış olduğunuzu diyen sizdiniz
😃
Kadınlar neden bir daha bakmayacakları halde fotoğraf çekmeyi ve çekinmeyi severler hiç bilmiyorum 😅 ben de eskiden çekmek isterdim ama fark ettim ki telefonda yer açmak için silecekken o fotoğrafa bakıyorum o kadar. O zaman neden boşuna fotoğraf çekeyim ki?
02 Yorumla- +1 yıl
Ben bakmak veya bakmamak lafı etmedim. Paylaşmak sözü ettim. Sosyal medyada paylaşınca zaten direkt bakmış oluyorsun.
Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı. Yaşadım ben bu durumu asla ciddi düşünmüyorlar. Aynı anda eminim başkalarıyla konuşuyor, sırf onların ilgisini baltalamamak için yapıyorlar. Emin ol bu bir gerçek
10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
19Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı.
u +1 yılErkekler eğer paylaşım yapmıyorsa duymasını istemiyorsa birilerinin bence sakladığı birşeyler vardır diye düşünüyorum ben. Ya da kıskanç biri olduğu için paylaşmıyor olabilir ondan da olabilir hemen kötüye yormayalım. Bazı insanlar istemez çünkü sevgilisinin sosyal medyada olmasını falan kıskanç olduğu için diye düşünüyorum ben. Ama bazısı saklar birileri sırf duymasın diye.
02 Yorumla- +1 yıl
Valla sorusunu sorduğum kişi daha önceki bir sevgilisiyle atmış birisi. Onu kıskanmıyor mu oluyor bu mantıkla? Ne kadar iyimser birisiniz ya. İnşallah kendiniz gibi birisi karşınıza çıkar.
- +1 yıl
Ne bileyim ben her zaman iyi düşünürüm. Yani olaylara kötü bir şekilde yaklaşmanın bence kimseye bir faydası olmaz. O yüzden herhalde bu kadar iyi niyetliyim.
- Aşk İlişkileri konusunda 9,4b cevap paylaştı.
+1 yılDüşünmüyordur, yeni olasılıklara açıktır. Ben böyle algılarım. En azından tüzük takmalı ama onu da yapmıyorsa ihtimalleri açık olduğunu düşünürüm.
16 Yorumla- +1 yıl
Sorusunu sorduğum kişi "İmkanım olsa şu an nişan yaparım." diyen birisi. Kadınla sevgili olalı bir ay olmadı. Liseden beri arkadaşıymış. İnsan bir lafa bakıyor. Gayet emin. Bir de icraate bakıyor. Daha bir fotoğraf bile yok kadınla. Bu kişi özelde öğretmen. Kadın da öyleymiş. Ayrıca yine düşünüyor insan. Arkadaş ve sevgili farklı şeyler.
- +1 yıl
Tabi ki farklı. Sevgili olunca o insanın farklı bir yönünü tanırsın bence. Boş konuşan insan sevmem, imkanım olsa nişan yaparım, hallederiz, bakalım bilmem ne sevmem o tarz laf yapanları. Çünkü ilk yapmayacak olan onlar oluyor
- +1 yıl
Bu kişi benim eski sevgilim. 😊Aynı dediğiniz gibi birisi. Lafa gelince her şeyi yapıyor. İcraat sıfır.
- +1 yıl
Bir de bir kız arkadaşa ben takip attırdım. Biri olduğundan bile şüpheliyim aslına bakarsanız. Belki sahiden birisi varsa kadınla tek fotoğraf atar da emin olurum diye düşündüm. Tek bir fotoğraf atmadı. Arkadaşın isteğini aynı gün kabul edip takibe takip yaptı. Arkadaş yürümedi ama buradan biriyle konuştuk. Ben anlatınca merak etti. O da erkek. O da takip attı, onu kabul etmedi. Yani buradan şu sonucu çıkarıyorum. Lafta aldatmam falan diyor ama kız takip isteği atınca aynı gün içinde dönüş yapıyor ama erkek takip atınca tık yok. Takip isteği bekliyor. İnsan bir düşünüyor. Niye kadın atınca kabul ediyor da erkek takip atınca istek bekliyor?
- +1 yıl
Arkadaşa *
- +1 yıl
Aynen öyle arayışta işte.. bence onu düşünüp kafa yorma. Gerçekte birisi var mı yok mu boş ver çok da önemli değil artık..
+1 yılKadının kendini sevdiğine ve onun da en az kendisi kadar ciddi olduğuna inanmıyordur o yüzden.
118 Yorumla- +1 yıl
Zaten sorusunu sorduğum kişinin ilişkisi çok yeni. Liseden beri arkadaşmış. Sevgili olalı daha bir ay bile olmadı ama "İmkanım olsa nişan yapardım." dediği birisi. Yani insan bir düşünüyor. Belki ilişki çok yeni olduğu için diye. Sonradan da kurmuş olduğu cümlenin eminliğine bakıyor ve böyle soru soruyor.
- +1 yıl
Liseden beri arkadaşmış. Bir insanla yıllar boyu kanka olup da sevgiliyle dönüşmek bana çok yoz bir ilişki görüntüsü veriyor. Gömleğinin ilk düğmesi yanlış iliklenmiş bir ilişki. Sonrasında ne yapılırsa yapılsın sonucu hüsran bir ilişki oluyor genelde.
- +1 yıl
Çevremde evlenen de var ama o kişi kızla fotoğraf atıyordu hikayede. Bunda tık yok.
- +1 yıl
Yani son tahlilde tek taraflı bir ilişkiyle karşı karşıyayız. Yanlış mıyım?
- +1 yıl
Tek taraflı ilişkiden kastınız ne?
- +1 yıl
Hani birisi fotoğraf atıyor öbüründe tık yok dediniz o bağlamda sordum.
- +1 yıl
Aynen. Bir arkadaşım vardı arkadaşı ile sevgili olan. O normal fotoğraf değil ama hikayede fotoğraf atıyordu. Diğeri ne hikayede ne normal fotoğraf atmadı.
- +1 yıl
İlişkilerde fotoğraf atma meselesi herhal bir beka sorunudur. Vatan savaşı vermekten bile ulvi bir iş olsa gerek herhalde fotoğraf atmak. Umarım bundan sonra yaşayacağım bütün ilişkilerde bir referans kaynağı olur bana fotoğraf atmak.
- +1 yıl
Herkesin kendi fikri paylaşıp paylaşmamak ama gördüğüm kadarıyla ciddi olunan ilişkilerde en azından hikayede olsun paylaşm yapıyorlar. Ha kendini de pek paylaşmayan, sosyal medyayı doğru düzgün kullanmayan birisini bir tık anlarım.
- +1 yıl
Ama sözünü ettiğim iki kişi de düzenli kullanan insanlar.
- +1 yıl
E mutlaka. İnternet teknolojisinin bu kadar ilerlediği, interaktif iletişim kanallarının bu denli yoğun olduğu bir dönemde fotoğraf paylaşmak bir anlamda ilişkiyi resmileştirmek gibi oluyor kamuoyu nezdinde. Espri ya da ironi olsun diye söylemedim bu sefer. Gerçek düşüncem.
- +1 yıl
İşte bu yüzden benim de *İmkanım olsa nişan yapardım. "diyen birinin tek bir fotoğraf atmaması tuhafıma gitti.
- +1 yıl
Hiç tuhafına gitmesin. İzahı var bende. Ben teşhisi yaptım. Her ne kadar karşılıklı başlasa da sonrasında tek yönlülüğe evrilmiş bir ilişki var ortada.
NOT: Bendeniz Fikret Doğan hiçbir zaman cevapsız sorular sormadığı gibi kendisine sorulan soruların da her zaman bir cevabı vardır. - +1 yıl
Memnun oldum Fikret Doğan ama o atmadı dediğim kişinin ilişkisi yeni demiştim. Yukarıyı bir tekrar okuyun. Bir ay bile olmadı ama "İlk kez âşık oldum. İmkanım olsa şu an nişan yaparım." diyor.
- +1 yıl
Evet bu konuda özeleştirimi yapayım. Dikkat eşiğimin düşük olması beni iş hayatında başarısız kılan bir özellik. Detayı kaçırmışım. O zaman bu kişi fotoğraf konusunu herkes kadar önemsemiyor diyelim. Ama halen devam eden varsa bunu çok da takıntı haline getirip de mutlu giden bir ilişkiye zeval getirmesin diyorum. Halâ kaçırdığım bir detay varsa hatırlatın lütfen.
- +1 yıl
*Ama halen devam eden bir ilişki varsa bunu çok da takıntı haline getirip de mutlu giden bir ilişkiye zeval getirmesin diyorum. Halâ kaçırdığım bir detay varsa hatırlatın lütfen.
- +1 yıl
Yok, teşekkür ederim.
- +1 yıl
Rica ederim arkadaşım. Bir düşünüyorum da KS beni ne kadar değiştirdi 4,5 yıldır. Eski berduş ayyaş abaza Fikret gitti. Yerine bütün KS üyeleri ile beyefendi gibi iletişim kuran, hiçbir kıza özelden yürümeyi aklının ucundan bile geçirmeyen, ismi gibi tamamen fikir adamı bir Fikret dönüştü. Bi botluk, eiclik görüşleri olan bir Fikret ortaya çıktı.
Emeği geçen herkese teşekkürler... Ne annem babam, ne ablam, ne öğretmenlerim, ne diğer büyüklerimin bana kazandiramadığı insanlığı, beyefendiliği kendimden küçükler kazandırdı 4,5 yıldır.
En başta da KS galaksisi içinde bir güneş olup etrafında 23K gezegenin döndüğü asil kadına duyduğum hayranlık ve sevda.
İyi ki o var herkesten önce. O güneşin yörüngesine girdiğim günden beri önce kafam değişti, sonra hayatım...
Selam olsun o güneşe, selam olsun o asil soylu kadına...
Hiç kimsenin dünyası olmadı. Ama herkesin dünyasına ısı ışık hayat oldu. Onu tanıyıp yazılarını okumaya başladıkça kupkuru çöllerime rahmet yağmurları yağdı yeşerdi dağlarım.
DİŞİLİĞİNE HAYRAN, KİŞİLİĞİNE AŞIK OLDUĞUM KADIN. İSMİNİN KARŞILIĞI KRALİÇE OLAN PLATONİK SEVDİĞİM, UMUTSUZ SEVDAM.
Hiçbir şey olmadım ama en azından önce insan taklidi yapmayı öğrendim, sonra insan olmayı.
+1 yılciddi düşünüyorum deyip elinde tutmak istediği için aynı zamanda diğer kadınlara da göz kırpabilmek için
10 Yorumla
+1 yılErkeklerde dediği şeylere değil davranışlara bakıcan.
Dediğine kulağını tıka davranışlarına göre karşılık ver.10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 17,1b cevap paylaştı. Çünkü dediği. erkek değildir yoksa söylediği kratta olmadığı ortaya çıkar.. Burada o tipler çok fazladir
10 Yorumla
+1 yılCiddi düşündüğünü sanan kişi ile aynı kuaförde 5 dk duramazdim oyss
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı. Daha önce paylaşım yapıyorsa ve şimdi yapmıyorsa çok da ciddi değildir.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılCiddi olduğu için. Millete laf vermeye gerek yok. Niye herkes bilsin? Erkeklerin çoğunun kafasinin calisma sekli belli. İti vae kopuğu var. Ayrica söz nişan olmamissa da millete laf vermek istemeyebilir. Gayet normal
15 Yorumla- +1 yıl
İmkanım olsa nişan yapardım diyen birisi... İti kopuğu sadece sosyal medyada mı var? Yani geçmişte paylaştığı sevgilisi de oldu. O zaman laf vermiyor mu?
Cevap sahibi+1 yılOnu bilmem. Gecmiste ki sevgilisine deger vermiyordu belki de. Takilmak amacliydi. 🤷♀️
- +1 yıl
Buna saklayarak değer mi vermiş oluyor
Cevap sahibi+1 yılOna sor knk ben nerden biliyim
- +1 yıl
Yanıtına göre yanıt verdim
Hani bi aksilik olur olmazsa diger hatunlari kacirmasinlar diye :D
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 5,6b cevap paylaştı. Kendini göstermek istemeyen insanlardan direkt uzak durun
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı. Başkalarının görmesindense sadece kendi ona bakmayı seçiyordur belki… diyerek bir rüya alemi cevabı vermeyi istedim☺️☺️☺️
01 Yorumla- +1 yıl
Ah Polyanna 🥰😊
+1 yılciddi düşünüyorum denmez bu hissettirilir hâl ve hareketler ile.. ayrıca sosyal medyaya resim koymak ciddiyet belirtisi değildir
01 Yorumla- +1 yıl
Bence kısmen öyle. Kızla fotoğrafı görünce en azından hayatında olduğunu bilir karşı taraf. Ona göre davranır. Ha davranmıyorsa kızda da sorun vardır.
- Aşk İlişkileri konusunda 5b cevap paylaştı.
+1 yılnasıl fotoğraf istediğinize bağlı sanki, erkekler abuk subuk fotoğraflar çekilmekten hoşlanmazlar
01 Yorumla- +1 yıl
Normal
Bence ya bi başkası daha vardır ya da ciddi değildir
21 Yorumla- +1 yıl
Kesinlikle katılıyorum 😎
Gizli Üye(36-45)+1 yılSevmiyordur böyle şeyleri. Altında bir şey aramamak lazım.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 16,3b cevap paylaştı.
+1 yılyalan söylüyordur çünkü
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 13,8b cevap paylaştı.
+1 yılÇekindiği bir şeyler vardır
10 Yorumla Neden atsın Allah kanunu mu bu?
111 Yorumla- +1 yıl
Ciddi düşünmüş olduğu kişiyi niye saklar? Asıl soru bu. Diğer adayları mı kaçırmamak ister?
- +1 yıl
Anlaşılan sevgilinden utanıyorsun aşağıdaki kadın diyeni.😃
- +1 yıl
Bak, çok fazla sosyal medya kullanmayan birini yine anlarım ama düzenli olarak kullanan biri için sordum.
- +1 yıl
Birini paylaşmıştı.
- +1 yıl
İlişkileri çok yeni. Belki bu yüzdendir ama uzun zamandır arkadaşmış. İkili formatına dönüşeli çok olmamış. Yani bir yanım da şunu düşünüyor : Çok yeni bir ilişkide insan nasıl "İmkanım olsa şu an nişan yaparım." diyor? Arkadaş ilişkisi ve sevgili ilişkisi başka. Tırnak içindeki cümleyi kuran birisi nasıl paylaşamaz diye düşünüyorum bu kadar eminse?
- +1 yıl
İlişki *
Neden fotoğraf atsın?
117 Yorumla- +1 yıl
Ciddi olduğu birini niye saklasın? Diğer adayları kaçırmamak için mi?
- +1 yıl
Ohoooh daha karşındakine güvenemiyorsan ne işin var o ilişkide? Gözü dışarda olduğunu hissediyorsan ayrıl gitsin. Ha, yok ben maceracı bir insanım diyorsan bile bile lades diyip bundan şikayet etme hakkın da yok.
İkincisi; her insan sosyal medyaya fotoğraf atacak diye bir kaide yok. Sosyal medyayı sadece etrafındakiler takip etmek için kullanabilir. Atsa bile, "Bunun sevgilisi varmış, uzak durayım." demezler. Bazı kadınlar "evli" olduğunu bilip yine de sevgili oluyorlar. Onun çizgisini sevgilin çizemiyorsa çizmek istemiyorsa fotoğrafa göre yargılayamazsın, kusura bakma. - +1 yıl
Nasıl güvenelim daha bir fotoğraf bile atmazken? Cümlen biraz fazla basit ve insanları saf yerine koymaya çalışan birinin cümlesi.
Olduğunu gördüğü halde uzak durmayan kişi sayısı uzak durana göre çok çok azdır. Kimi kandırdığını sanıyorsun? Ben, senin saf sevgililerine benzemem! - +1 yıl
Etrafındakiler kim? Tüm sosyal medya mı? 😃Malum siz erkekler seversiniz sosyal medyadan önünüze gelen kızlara istek atmayı. 😂
- +1 yıl
Kesin öyledir. 😂Tek akıllı sensin zaten utanır gibi sevgilini saklarken, diğer adayları kaçırmamak için lafta ciddi olduğun kişiyi keriz yerine koyarken.
- +1 yıl
O sayfalardaki beğeni ve yorumlardan birilerini eklemediğin ve yürümediğin ne malûm?
- +1 yıl
Dışarıda elini tutmak ve sosyal medya ortamı aynı değil.
- +1 yıl
Değll. Dışarıda elini tutarsın, gezersin ama sosyal medyadan da aynı zamanda birçok kıza yürüyebilirsin.
- +1 yıl
Her sevgilinle ilişkiye mi girersin? Böyle saklarken kim sana niye güvensin?
- +1 yıl
Fotoğraf paylaşmakla bunun ne ilgisi var?
Kıskanır aklı sıra sahiplenmiş olur
01 Yorumla- +1 yıl
Çok iyimser 😂
Aşk İlişkileri konusunda 3,5b cevap paylaştı. Fotograf neden atsin ki
07 Yorumla- +1 yıl
Niye atmasın
- +1 yıl
Utanıyor mu
- +1 yıl
Kime göre neye göre
- +1 yıl
Haklısın. Kaliteli insan sevgilisini utanır gibi saklar ve diğer adayları gözden çıkarmak istemez. 😂
neden insanlar hep aynı soruyu sorarlar?
02 Yorumla- +1 yıl
Sen hep böyle soruları sorasın diye. 😃
- Aşk İlişkileri konusunda 9,8b cevap paylaştı.
+1 yılFotoğraf paylaşmayı sevmiyor olabilir
04 Yorumla- +1 yıl
Çok fotoğraf atan birisi
- +1 yıl
Hmm nazar değebilir diye düşünüyor olmalı
- +1 yıl
Nihilist biri mi nazara inanacak? 🙄
- +1 yıl
Tanımadığım için bir şey diyemiyorum
İlişkisini sosyal medyada açıklamak istemiyordur
01 Yorumla- +1 yıl
O belli. Sebep nedir? Diğer adayları kaçırmamak mı?
- Aşk İlişkileri konusunda 4b cevap paylaştı.
+1 yılDüşüncelerini kendine saklıyor sanırım. 😃😃
02 Yorumla- +1 yıl
Gece gece ne güldüm ama buna 😂😂
- +1 yıl
Allah eksik etmesin. 😊
Gizli Üye(18-24)+1 yılUtaniyordur çirkin misin
15 Yorumla- +1 yıl
Utanıyorsa niye sevgili oluyor
Cevap sahibi+1 yılBaşkasını bulamamış galiba ihtiyaçlarını karşılamak için senle sevgili olmuş eğlenmek için öyle düşün
- +1 yıl
Konu benimle ilgili değil ve her kuşun eti yenmez. Yani yorumuna bakınca kişi işi kimden biliyordu diye düşündüm. Biraz haddini mi bilsen?
Cevap sahibi+1 yılBen evliyim canım daha öncede hiç sevgilim olmadı tamamen kendi düşüncem benim eşim beni paylaşır wp olsun ınstagramdan olsun 1 yıllık evliyiz
- +1 yıl
Eminim eşinden önce kimse olmadığına. Hep öyle derler zaten. 😂
+1 yılyalancıdır
10 Yorumla
+1 yılÇünkü ciddi değildir
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 748 cevap paylaştı. ciddi dusunmuyodur
10 Yorumla
+1 yılniye atsın ki?
19 Yorumla- +1 yıl
Bencede insan sevdiğini kadını neden paylaşsınki. Başka erkeklerin görmesi hoşlarınamı gidiyo
- +1 yıl
@HilalBulut34 aynen
- +1 yıl
Niye atmasın ki? Sevgilini gerçek hayatta kimse görmüyor mu sanki? Mağarada mı yaşıyor bu sevgili kişisi sanki?
- +1 yıl
ne kadar az kişi görse o kadar iyi :) ben olsam yapmam. Ben zaten özel hayatı deşifre etme olayına karşıyım. Hele ki sevdiğim kişiyi mi paylaşacağım.
- +1 yıl
Altı üstü bir fotoğraf yani... Dersin yatak odası sohbeti yap diyorum. Ah kanka! Kız öpüşürken nasıl ateşli idi, anlatamam gibi sohbet edeceksin sanki brolarınla. 😃
- +1 yıl
ben kimseyle o şekilde hiç konuşmadım da karakter meselesi. Fotoğraf atsalar ve karşı taraf bi süzer nasıl bir kız diye. Aklından her şey geçebilir erkekleri tanıdığım için ben yapmam, yapanda kendi bilir :)
- +1 yıl
Süzsün. Aklından saçma sapan şeyler geçen biriyle sen niye arkadaş oluyorsun? Sende de mi bir karakter sorunu var? Yani düşünsene, yarın bir gün evlensen karını da süzüp olur olmaz şeyler kurarlar yan yana sizi görseler.
- +1 yıl
Paylaştığı yerde atıyorum wp da arkadaş olmaya gerek yok birçok insan kayıtlı. Gerek yok o yüzden. Seninle anlaşamayacağız o yüzden teşekkür ederim yorum yapayacağım daha fazla :)
- +1 yıl
Vatsap değil, instagram vs. sosyal medyayı kastettim.
+1 yılSeni Alakadar Etmez Beyfendinin Keyfi
01 Yorumla- +1 yıl
Hayatımdaki erkeğin keyfi beni değil de seni mi alakadar eder?
Aşk İlişkileri konusunda 9,7b cevap paylaştı. İstemiyordur
01 Yorumla- +1 yıl
Niye
Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı. Bırakın bu işleri
03 Yorumla- +1 yıl
Niye
- +1 yıl
O da doğru. Hiçbiri bir şeye değmez. 😂
+1 yılFoto onemlimi sence bence degil
01 Yorumla- +1 yıl
Önemli. Ne o öyle eğer ki sahiden ciddiyse utanır gibi saklamak?
+1 yılKendini beğenmiyorsa
01 Yorumla- +1 yıl
Kendini çok paylaşır. Onun için soruyorum ya. Tüm hayatı resmen sevgilisi harici sosyal medyada.
+1 yılGösterişi, sergilemeyi sevmiyordur.
01 Yorumla- +1 yıl
Sözünü ettiğim kişi öyle değil. Tüm hayatını sosyal medyada gözler önünde yaşar. Bir tek lafta ciddiyim dediği kadın yok.
+1 yılkim vurduya gitmesin diye
00 Yorumla
+1 yılCiddi değil
10 Yorumla
+1 yılPısırıktır
03 Yorumla- +1 yıl
Değil
- +1 yıl
Aklında biri vardır o olana kadar seninle takiliyordur ya da ailesi görür diyedir
- +1 yıl
Soru benimle ilgili değil ama onlara yorarak düşüneyim
Qtması lazım aslinda
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer