Psikolojik olarak çok zor bir durumdayım, siz ne yapardınız?

arkadaşlar 4 yıllık bir ilişkim var. birkaç ay önce bende okb olduğunu öğrendim o zamandan beri psikolojik destek alıyorum. en ufak şeyden dolayı kendimi suçlu ve kötü hissedip kendimi sevilmeye layık değilmişim gibi hissediyorum. erkek arkadaşım aklımdan geçen takıntılı düşünceleri bilse belki de benimle birlikte olmaya devam etmezdi. psikoloğum bu düşünceleri onunla paylaşmamam gerektiğini çünkü bunların sadece takıntılardan oluştuğunu, gerçek düşüncemi yansıtmadığını söyledi. ama kendimi o kadar kötü hissediyorum ki stresten çok fazla kilo verdim ve birçok hastalığım çıktı. artık bu duygulara ve düşüncelere dayanamıyorum. daha iyilerine layık diye düşünerek ondan ayrılmak gibi düşünceler geçiyor aklımdan. ama bu ne kadar doğru bilemiyordum. son zamanlarda tartışmalar biraz daha sıklaştı ve bu ayrılma düşüncesi olduğundan beri kafam çok karışık. ona iyilik mi olur kötülük mu olur diye düşünüyorum sadece. hoşlanmadığım birkaç şey yaptığı için kendi içimde tartışmalar biraz daha uzadı. ona karşı kendimi neden bu kadar sorumlu hissettiğimi, en ufak hareketimden dolayı neden kendimi böyle hasta ettiğimi gerçekten bilmiyorum. konu kısaca böyle, siz benim yerimde olsanız bu suçluluk duygularından bıkmışlıkla ve onun daha iyilerine layık olduğunu düşündüğünüz için ayrılır mıydınız yoksa arkadaşımın da dediği gibi onun adına karar vermeyip kendinizi daha iyi hissedeceğiniz güne kadar devam mı ederdiniz?
Psikolojik olarak çok zor bir durumdayım, siz ne yapardınız?
Cevapla