Sırf evde kalmış demesinler diye sevmediğiniz, arzulamadığınız bir adamla evlenir misiniz?

adam çok iyi birisi, zengin ve beni baya seviyor gibi görünüyor... bu yüzden herkes kaçırma bu adamı aptallık etme vs diyor. ama ben ne ona aşığım ne de onu arzuluyorum. öpüşmek dahi istemiyorken sevişirken nasıl hissederim asla bilmiyorum. ama bir yanım da zaten hayatın boyunca hiçbir erkeğe aşık olmadın ve olamayacaksın da o yüzden bu adamla evlen gitsin diyor. siz ne düşünüyorsunuz?

evlenirdim
evlenmem
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Sırf evde kalmış demesinler diye sevmediğiniz, arzulamadığınız bir adamla evlenir misiniz?
Cevapla