Eşimden ayrılmadığım için çok fazla baskı yapıyorlar. Bıktım yoruldum artık ne yapmam lazım?

3 yıllık evliyim. Eşim 2 yıl önce bir iş kazası geçirdi. Yüzünde ve vücudunun bir kısmında 3. derece ağır yanık oluştu. Yüzü tanınmaz hale geldi. 14 operasyon geçirdi ama pek fazla iyileşme olmadı görüntü anlamında. Ben eşimi çok seviyorum. Kalp aynı kalp, ruh aynı ruh. Görüntüsü umrumda değil. Ama başta ailem ve yakın çevrem olmak üzere sürekli ayrılmam gerektiğini söyleyip duruyorlar. Yolda yanında yürürken nasıl rahat ediyorsun, yüzüne bakarken tiksinmiyor musun vs gibi çirkin sözler söyleyip kırıyorlar beni. İnanın dayanacak gücüm kalmadı bıktım çok yoruldum artık.

Eşimden ayrılmadığım için çok fazla baskı yapıyorlar. Bıktım yoruldum artık ne yapmam lazım?
Cevapla