Bi yanda toksik sevgili bi yanda romantik flört çok kötü arada kaldım?

toksik sevgilimle 7 aydır birlikteyiz sürekli ayrılıp barışıyoruz ağır hakaretler engellemeler sürekli depresyon ağlama süründürme şeklinde berbat bir ilişki. En son ayrıldık 2 hafta oldu. O arada bir ortamdan tanıştığım çok hoş hayallerimdeki tip bana yazmaya başladı.
çocuk boyu posu saçı burcu vs her şeyiyle hayallerimdeki erkek. Başta arkadaşça konuşuyorduk flörte kaymaya başladı görüşelim buluşalım şuraya gidelim gibi planlar konuşulmaya başladı. Sonra bu arada toksik sevgilim eski eşyalarını istedi ısrarla. vereceğim günde barışmak için konuştu yemek yiyelim dedi onu bile yiyemeden tartıştık. Bende onu görünce dayanamıyorum tüm pisliklerini unutup kanıyorum. Sonra bizim birbirimiz olmadan yapamayız dedi ağladık sarıldık vs saçma bir sürü duygu içinde tekrar konuşmaya başladık.
şimdi nasıl bir karar vereceğim ne yapacağım şaşırmış durumdayım toksik sevgilim varken flörteleşmek yanlış ama toksik sevgili bana bir gelecek sunacak psikolojide değil. Flörtleştiğim çocuk tam hayalimdeki çocuk çok tatlı sevimli samimi ve gelecek hayali kurabileceğim düzgün biri. Toksik sevgilimle devam edip geleceğimi mi harcayacağım yoksa öbür çocukla yeni başlangıç mı yapacağım

Bi yanda toksik sevgili bi yanda romantik flört çok kötü arada kaldım?
Cevapla