Hataları vardı ben düzel diyordum o ben düzelemiyorum diyodu bende ayrıldım sonra bu hikaye paylaşmayan insan hikaye paylaşıyor 1-2 tane erkekde eklemiş bende hikayelerine bakmıyorum bakasımda gelmiyor der mi bu niye bakmıyo diye ya da size yapılsa siz dermiydiniz niye bakmıyor falan diye ben dönsün istiyorum yazmıyorum çünkü o yaptı o düzeltsin istiyorum
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
evet derdim ayrıldıktan sonra atmaya başladıysa sen bak diyedir zaten
Ya ilk ayrıldıktan 2 gün sonra onun arkadaşı mesaj attı baktım açık bir elbiseyle story atmış benden gizlemiş arkadaşı attı öyle öğrendim sonra gizlemeyi kaldırdı öyle story attı
belli işte seni kiskandirmak icin
Bide yaşadığım yerden çok karaktersiz bi çocuk var gelen geçenle yatıyor ayrıldıktan sonra onu eklemiş bide takip etmiş uyarmak isterdim ama yazmak istemedim aslında evet kıskandım ama bi okadar da soğuttu bu hareketleri ayrıldığı gibi yapılmaması lazım bence böyle hareketlerin biraz bi zaman sonra olabilir de daha ilk haftada bi garip geldi
evet bende soğurdum baya abartmis bence bu ayriliklarda gerçek yüzü ortaya cikiyo herkesinn😭😭😭
Aynen öyle inşallah daha da soğutmadan yazar belki düzelir ama 2 ay düzelmiyen insan hiç düzelmez gibime geliyor ama ayrılıkda insana bi şok yaşatır yani der ben ne yaptım falan diye bakalım zaman gösterir herşeyi.
Bazı tipler var ayrıldıktan sonra böyle yok şu kızlarla şurdayım yok şu kızlar beni bekliyor yok şu erkekler burdayım yok mekanlarda barlarda storyler onlar aşırı soğutuyor bana baya Ergence geliyor karşı tarafın dönceği varsada dönmüyor bu sefer
ayyy evt haklisin ben de cok sogurum lütfen sen de kafana takiyosan uzulme cidden değmez 🥺🥺🥺
Evet takıyorum çünkü 1 yılımı verdiğim insanın birden böyle olması baya üzüyor yani son 2 ay değişti bende mecbur ayrıldım ayrılırken dedim hatta en zor verdiğim karar bu olsa gerek senden ayrılmak dedim ondan düzelirim bi şans ver demesini istedim ama o bana sana kalmış dedi değecek bir insan olduğunu düşünmüyorum bu hareketi ve erkek falan eklemesinden anlıyorum kalitesizliğini ondan böyle davrandığından hiç bakmıyorum storylerine oda diyodur zaten neden bakmıyo bu çocuk diye zaten şöyle bişe var ve çok doğru cepte görüyolar rahat davranıyolar hatta beni cepte gördü sonra 2 ay rahat davrandı inanmadı bırakıcağıma kesin bende bıraktım story atıyor bakmıyorum oda der zaten naptı unuttumu bu diye çünkü karşı taraf ne zaman unuttu o enerjiyi verdi öyle akıllanıyolar çok denk geldim
🥺🥺 seni cepte goruyo dediğin gibi baya simarmis ve nasıl olsa geri döner kafasında ama senin yerinde olsam asla geri dönüp bir adım atmazdım...
Atmıycam zaten ama bugün 3 erkek Deniz kenarına gittik ve 3-4 yılda bir gerçekleşen stroy için foto çektik 😅 onu hikaye atmak istiyorum ama bi yandan onun hikayesine bakmıyorum sence napmalıyım atmasam mı
at bencee iyi olur kdkdkf
Daha fazla kudurabilir bu arada bakmıyor stor atıyor beni takmıyor gibisinden sinirlenir flnn
daha iyi işte biraz da o kudrsun
Bide bu kızın ailesinle benim ailem çok yakınlar yılbaşında onlara gidicekler ben gitmem dedim olmaz geliyosun orada bahçeye gidilcek iş var falan dediler yani bir kaç gün mecbur aynı evde durcaz o kızla ve asıl bomba şu biz önceden de ayrıldık yılbaşında onlara gittik yine ve orada tekrar olduk şimdi yine bitti bakalım yılbaşında nolcak şu an hiç istemiyorum açıkçası
yilbasina daha çok varr o zamana kadar belki barisirsinizzz
Bakalım sence nasıl duruyor geri döner gibi mi duruyor ama öyle olsa ayrılırken neden sana kalmış desin ki ya da gidip erkek ekleyip ilk başta açık bir elbiseyle fotoğraf atmış onuda benden gizlemiş o story arkadaşım attı öyle gördüm sonra gizlemeyi kaldırdı öyle attı yani döncek insan bunlark yapmaz bence ha şöyle döner ben böyle takmaya devam edersem oda bulamazsa akıllanırsa dönerdir ama sana sormak lazım ne görüyosun bu işte
sey yaa sen ayrıldığın için senin tekrar donmeni istiyo iste hikayesini falan görüp kiskancan ona yazcan falan onu bekliyo
İşte bak ilk başta gizlemeseydi o baya açık bir elbiseyle mekanda kendini atmış büyük ihtimalle yazardım çünkü daha biteli 2 gün olmuş acı tazeydi ama o benden gizlemiş orada amacını anlamadım şimdide kaldırmış böyle deniz kenarı fotoları falan atıyomuş ortak arkadaşımız dedi beni sordu iyiyim dedim sonra dedi banada yazmıyor üstüne story atıyor deniz falan atıyor dedi bende ne yaparsa yapsın sende yazarsa yazma dedim işte öyle deniz kenarını falan atıyormuş bide ortak arkadaşımız olan kızada yazmıyomuş onada yazık oldu mcmcmcm
asiri toxic bu aradaa 😫😫 ama sana kalmış barismak istiyosan barisirsin..
İşte onu diyorum daha da soğutmadan yazarsa barışırız yok yazmazsa böyle devam ederse engellerim sanırım çünkü ben olumlu düşünemedim açıkçası çünkü dedim ya yaşadığım yerden karaktersiz birisi var onu eklemiş e onu ekleyip açık bir elbiseyle story atmış sonra arkadaşınla mekanda eğlenirken story atmış bana o eklediği çocuk için gibi geldi çünkü benden gizlemişti arkadaşım sayesinde öğrendim öyle story attığını yani gizleme amacı neydi acaba hadi gizledim gizli kalsın şimdi kaldırıp atıyosun Ergence hareketler sergiliyor
himm anladimm haklisin bekle ozmn yazmazsa engellersin kendi yoluna bak
Aynen öyle bakalım storylerde bakmıyorum diye merak edip yazarsa olurdur
kesin merak eder
Peki yazar mı mesela o sürekli atıyor ben bakmıyorum normalde atmazdı belki ben bakıyım diye arıyordur ama bakmıyorum yazarım böyle merak edip