Güncellemeler
+1 yıl
Culdesac pîçî Allah daha çok belanı verir inşallah da kalbin patlar içinde senin gibiler gebermeli yaşamaması onca insanın ahını aldığınız için.
Bana göre çok aşağılıkça bir davranış onun o zavallıca yazdığı entryleri okurken dedim bu takılı kalmış üstelik evlenmiş ayrılmış boşanmış kadına üstüne üstlük terkedilmiş erkekler neden bu kadar acizsiniz?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Korkaktır.
Eveet öyle ve inkar ediyordu ikimiz de konuşmak istemediğimizi söyleyip kestik engellemiş sabah baktığımda vasat herif.
Aynen öyle boş ver değmez
Aklıma bile gelmiyor artık boşverdim onun eskisinin derdini enerjisini mi çekeceğim ben.
Kız neden yapıyorsa erkek de ondan yapıyodur. Cinsiyetle alakası yok yani
Yaa hadi ordan başkasıyla konuşsun
Aşağılık kompleksi ve eziklik maalesef çok yaygın bi vaka
İğrendim yaa hırsımı alamadım şerefsiz madem unutmadım başka kıza neden yazıyorsun?
Gevşek karakteriz sürüyle maalesef biraz tartmak lazım yoklamak lazım başta ki sonra böyle şeyler yaşanmasın bu da sana bi tecrübe olmuş boş ver sen doğruysan o enayi yanlışına yansın aciz ezik
Culdesac denen pîç var yukarı da yara bandı olarak kullandığını söyledi bunlar ölmeli inşallah ilk temizlik bunlardan başlar.
Güvencim kayboluyor böyle aciz erkek olduğunu bilmiyordum bilseydim yazmazdım.
Bitmez maalesef onlar niyetin neyse eline geçecekte odur bi gün de onu kullanırlar
Haklısın başlarda biraz ölçüp tartman biçmen lazım erkek içinde kadın içinde geçerli bu
Aynen öyle yazma bana dedim ama vicdan yapıyorum bu kadar yufka yürekli olmak istemiyorum.
Leş gibi kadınlar için temizlerin güvenini mahvediyorlar.
Maalesef öyle böyle konular da vicdan yaparsan zararı açık ve net sana olur bunu yapan başka zaman neler neler yapmaz ki bi de böyle düşün başta belki dese sana ben unutamadım benimle beraber olacaksan idare etmen lazım bi müddet dese açık açık sende ona göre bazı şeyleri sineye çekerdin kabul etsen de yani bu işler böyle yolu ver engeli bas keyfine bak bide ne kadar zaman oldu bu yarabandıyla ilişkiniz
Yoo yoook benim güvenim güven duymam her şey den önemli Allah gösteriyor kurban olduğum
O zaman vicdan falan yapma boş yere güvenmediğin birine niye vicdan yapasın ki
Aynen öyle güvenmek istediğim o değil zaten fakat hâlâ inkar ediyor ben bir şey hissetmiyorum diye benim genel olarak güvenim zedelendi şu an
O önce s*çmış şu an sıvıyor haberin olsun
Yook kestirdim attım bana diyor ki sen de iyice beni kalayladıj felan yazmıştı ben de böyle olduğunu bilmiyordum yazdım neyse gitti bitti artık daha yazışmayız. Allah şükür yaa gelmesin dedikçe geliyorlar sonra Allah gösteriyor hepsi tecrübe işte inşallah o sevgili olmak isteme heyecanımı güvenimi kaybetmem. Hiç aşık olmadım zaten
Kaybetme sadece teömkinli ol gün doğmadan neler doğar
Teşekkürler çok güzel sohbet oldu seninle
Rica ederim ne demek canını da sıkma keyfine bak her şey hemen olacak diye de bişey yok Allah imtihan etmiş bişeyleri öğren diye bak şanslısın her hayırda bir şer her şerde bir hayır vardır bi cidden gerçek bir cümle çok yaşadım bunu
Eveet haklısın entryde ayrı yazan bana ayrı yazan biri vardı karşımda.
ben güvenmek istediğim kişi de mi acaba böyle diye düşündüm yoksa ondan hoşlandığım için değil bunu yazınca konuşmak istemiyorum diyip engellemiş toptan kurtuldum kısacası. Net olacak kişileri yanımda taşımak istiyorum ama bu 2 yüzlüydü ben o entrylere göz atmasam bilemeyecektim iyi ki de şer de iyilik var. 👊👊👊🥳🤭
Aynen öyle kafan rahat en temizi değeri taşıyabilecek inşalara vermek gerekiyor işte
Haklısın vakit ayırdığın için teşekkür ederim
Rica ederim ne demek
Kesinlikle haklısın, ne istediğini bilmeyen böyle sallantıda gezen tiplere hiç bi kızın prim vermemesi lazım
Şerefsiz bir de mesaj attı bugün. Sende dedim zavallı vasat bir erkeksin dedim eskini unutmayacak kadar dedim
Ama daha fazla kızdığım bi kitlede var, evli erkeklerle birlikte olmaya çalışan, aşık olan kadınlar, bu erkek versiyonunun daha beteri ne dersen, bu derim
Farketmez ki hepsinin kanında fıtratında bozukluk var ben kimseye güvenemiyorum artık resmen güven hormonum zarar görüyor.
Bu devir ne yazık ki en bozuk devir, ama bi yerde de insan artık birine güvenebilmek istiyor
Yoook sıtkımı sıyırdım her şey den artık istemiyorum kimseyle sohbet etmek
1 ay sonra fikrin değişecek emin ol, o yollardan geçmiş biri olarak söylüyorum :)
Umurumda değil olan bana oluyor her defasında bıktım erkeklerin eskilerini unutamamasından
Sende de benim gibi bahtsız bedevi şansı var sanırım :D
Olabilir oksitosin gittikçe azalıyor
boş ver, takmamaya düşünmemeye çalış, daha yol yakınken bunu farkettiğine dua et, belli bi yaşa gelmemiş olgunlaşamamış insan çok fazla var
30 yaşında yahu nasıl olgun olmaz. Allahım ne istediğini bilen kişilerle karşılaştırsın inşallah bizleri
30 yaşında birde ohoo, bende aynı yaştayım ama 25 yaşında bile şu an ki kafadaydım yani, vay arkadaş
Sana mesaj atabilir miyim?
Ne yapsın yıllarca seni mi beklesin
Sakat mısın terkeden ben değilim
Seni terkedip başkasıyla konuşuyor. Emin misin seni unutmadığına? Yani unutmadığına nerden kanaat getirdin
Kanka zevk ayrı bişey inan
Ne zevki. Be?
İyi geliyor çünkü
Yara bandı mı bu iyi gelsin?
Benzer şeyler
Ne diyor açık konuş?
canım olmayı mı deniyoruz diyorsun?
Vasat insanlar sınız Allah belanızı versin veriyor da zaten
Ağlama melis
Unutmuştur o zaman
Hayır unutmamış hâlâ özlediğini yazıyor gördüm bugün üstüne bir de bana mesaj yazdı sohbet etmiyorduk bilene
Yaşamıyor mu bir şey
Yok
İnceleyelim mi