3 yıllık ilişkim bitti. O gitti sevmediğini söyledi ve şu an başka kızları ekliyor tanışıyor. Neden hemen başka kız arıyor? Zaman geçince pişman olur mu gittiğine?
Güncellemeler
+1 yıl
...
Uzun ilişkiden ayrılan erkek neden hemen başka kızlarla konuşur tanışmak ister?
Ya yara bandı olarak kullanmak istiyor ya da ayran gönüllü.
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Yani çok seviyordu bundan eminim ama şimdi nefret ediyorum diyor ben öyle biseyde yapmadim yani. Dediğin gibi yara bandı olarak kullanmaya çalışıyor olabilir. Veya evlenmek için birisi bilmiyorum
Olunur :) hevesi geçmiş zaten senden. ciddi ilişki dediğiniz kendinizi kandırmanız , ciddiyim , ciddiyim demekten başka bir geçerliliği yok. Hepsi sevişmek için uydurulmuş kelimeler. ANnesine de anlatmıştı belki de tanıştırmıştı.
Kişilik meselesi üzülmemeye çalış keyfine bak hayatına devam et değmez çünkü
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Gerçekten sıkılmış ve sevmiyor da olabilir. Hayatında başka deneyimler yaşamak istiyor da olabilir. Önemli olan sen kabul edicekmisin hemen başkasına gideni
0
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Edemem. 3 yıllık ilişki 2 ay önce bitti hemen başkasını arıyor. Bıktım sevmiyorum dedi ama pişman olsun değerimi anlasin isterim..
Bence sen otur şükret Allah’a bundan kurtulduğun için. O pişman olsa ne olur? Sen buna hala değer verdiğin çıkıyor sonuç olarak. Biraz güçlü olan taraf olun.
Bence boş ver yaaa bende yeni ayrıldım. Yani birlikte olmanız gerekiyorsa zaten birlikte olurdunuz. Onun karekteri böyle neden başka kızlarla konuşuyor diye de sorgulama dediğim gibi karekteri bu. Adam olsaydı o sen burada böyle bir soru paylaşmazdin. Onu düşündüğüne bile değmez. Bırak ya boş ver bende bu kafadayim artık. Çok rahatim
En son 2 hafta önce konustum bağırdım kizlarla konuştuğunu öğrendim. Ondan önce konusyorduk yine mesafeli beni resmen kullandı bu yüzden üzülsün istiyorum
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Ya yara bandı olarak kullanmak istiyor ya da ayran gönüllü.
Yani çok seviyordu bundan eminim ama şimdi nefret ediyorum diyor ben öyle biseyde yapmadim yani. Dediğin gibi yara bandı olarak kullanmaya çalışıyor olabilir. Veya evlenmek için birisi bilmiyorum
Herkes hakkında hayırlısı. 🤚
Yas mı tutsaydı. En doğrusunu yapıyor. Öpüşmeye sevişmeye devam etmeli
Tabikide tutulmaz ama 3 yıllık ilişki ciddiydi bitti 2 ay oldu hemen başkasıyla nasil olabilir ki?
Olunur :) hevesi geçmiş zaten senden. ciddi ilişki dediğiniz kendinizi kandırmanız , ciddiyim , ciddiyim demekten başka bir geçerliliği yok. Hepsi sevişmek için uydurulmuş kelimeler. ANnesine de anlatmıştı belki de tanıştırmıştı.
Kişilik meselesi üzülmemeye çalış keyfine bak hayatına devam et değmez çünkü
Gerçekten sıkılmış ve sevmiyor da olabilir. Hayatında başka deneyimler yaşamak istiyor da olabilir. Önemli olan sen kabul edicekmisin hemen başkasına gideni
Edemem. 3 yıllık ilişki 2 ay önce bitti hemen başkasını arıyor. Bıktım sevmiyorum dedi ama pişman olsun değerimi anlasin isterim..
Önüne bakacaksın arkana bakmayacaksın artık büyüdün
ilişkinizde ne eksikti?
Eksik olan bişey yokdu sadece son zamanlarda çok kavga ettik ama suç ondaydi tabi bende değil. Öyle ayrıldık gitti yani
kendini eleştir desem bu ilişkide?
Neden? Ben kendimde bı suç görmüyorum veya bi eksiklik
Oldu diyelim sence ondan olur mu?
Olmaz tabikide. Ama benim değerimi anlasin üzülsün oda
Bence sen otur şükret Allah’a bundan kurtulduğun için. O pişman olsa ne olur? Sen buna hala değer verdiğin çıkıyor sonuç olarak. Biraz güçlü olan taraf olun.
Evet değer veriyorum yalan söyleyemem Cok sevdim çünkü ama gelse dönmem yani. Bana yaptığını oda yaşasin istiyorum sadece. Resmen kullandı beni
Kullandı demeyelim, kandırdı diyelim. Kullandı dersen çok farklı anlaşılır.
Seks aruyordur sonra ozleyecek
Neden olsun ki?
Aranızda herhangi bir yakınlaşma olmuş muydu peki
Yok yani öpüşme falan sadece
Daha ilerisini istiyor muydu peki
Yok aslında istemezdi ama evlenmek istiyordu hep
Vaktiniz var mı tlp edebilir misiniz birkaç birsey sorabilir miyim
Olur gizlidesin şu an
tamam
Acarsan yazabilirm
Ciktim
Yara bandı
Pişman olur mu sence zaman geçince? şu an çok umursamaz nefret ediyorum diyor beni çok üzdü
Bence boş ver yaaa bende yeni ayrıldım. Yani birlikte olmanız gerekiyorsa zaten birlikte olurdunuz. Onun karekteri böyle neden başka kızlarla konuşuyor diye de sorgulama dediğim gibi karekteri bu. Adam olsaydı o sen burada böyle bir soru paylaşmazdin. Onu düşündüğüne bile değmez. Bırak ya boş ver bende bu kafadayim artık. Çok rahatim
Benden istemem bundan sonra tabikide ama oda üzülsün isterim çok yaktı canımı..
Ayyy şu an aynı durumdayız. Bende yaşattığın yaşasın istiyorum da. Zamana bıraktım
En son 2 hafta önce konustum bağırdım kizlarla konuştuğunu öğrendim. Ondan önce konusyorduk yine mesafeli beni resmen kullandı bu yüzden üzülsün istiyorum
Bence aramamaliydin. İçinde yaşa duygularını. Hala beni umursuyor diye bir yerleri kalkmıştır onun
Zaten konusuyorduk yaninda oldum hep öyle yapincada ben patladim yanu uzun mesele ama içime atamazdim