Sevgilim bana ilgi manyağı dedi sizce bu doğru bir üslup mu?

Tartışma yaşadık gün içinde ilgisi çok ama çok az buluşmalarımız bile az genellikle bahane buluyor arkadaşları söz konusu olunca yanlarında, ihtiyacım olduğunda çoğu zaman yağmur var çok sıcak gibi bahaneler oluyor. Ya da o gün başka bir işi çıkıyor hastaneye gitmesi gerektiğini söylüyor.
Mesaj atıyor, arıyor ama devamlı konuşmamız yok başıma kötü bir şey gelince onu istiyorum yok. İlgi istemenden bıktım diyor kötü bir şey istemedim aslında 7/24 yazmasını buluşmasını da istemiyorum sadece yanımda olduğunu hissetmek istiyorum yaptığı ne kadar doğru?
Doğru değil
Doğru
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Bana haber vermeden dün gece 6 aylığına İstanbul'a gittini öğrendim ve sonlandırdım yanıtlar için teşekkür ederim.
Sevgilim bana ilgi manyağı dedi sizce bu doğru bir üslup mu?
Cevapla