Erkekler aldatınca mi çok yalvarır yakarir yoksa öyle bir şey yapmadıkları için mi?

Merhaba arkadaşlar siteyi yeni keşfettim aranızda yeniyim sizlere bir sorum olacaktı fikirlerinizi merak ediyorum eskiden tanıştığım bir erkeğin telefonunda bir kıza yazmış olduğu iki üç cümlelik iltifat mesajını yakaladım fakat kız cevap vermemiş hiç görmemiş bile ve arkadaşının yazdığını söylemişti ve bunu ispat etmek için her şeyi yapmıştı ve çok yalvarıp yakardi günlerce konusmamama rağmen peşimden koşmuştu hatta instgram hesabini kapatmıştı sizce gerçekten erkek arkadaşının mi hatasıydı yoksa...

Erkekler aldatınca mi çok yalvarır yakarir yoksa öyle bir şey yapmadıkları için mi?
Cevapla