Güncellemeler
+1 yıl
Sevgilim teklif etti bunu ailesiyle tanışmamı istiyor.
Sevgilimle farklı şehirlerde yaşıyoruz 1 buçuk yıllık ilişkim var ailesiyle tanışmak için erken mi gidersem birkaç gün onlarda ailesiyle kalmam gerekecek bunu yapmam normal mi bilemedim?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Ağır dan almak Sevgiliniz in Ailesi tarafından (Hafif) Hemen geldi düşüncesini yok etmek için ! !
Ama şöyle bir şey var davet eden onlar
Davet olsada siz yinede kendiniz olun Aile ile ilk tanışmada sorunlar olacaktır dikkat li olun Bol şanslar
Teşekkür ederim. Son bir sorum daha olacak ilk tanışmada sorunlar olacak dedin ya ne gibi sorunlar mesela
Sizi tanımıyorlar size karşı tepki olabilir beklenti farklı olabilir !!!
Nasıl bir beklenti açık olur musun
Aile kendi istediği gibi birini bekler beklenti farklı bu olabilir
Ailenin ne istediğini nerden biliyorsun hem bu devirde hala kaldı mı böyle şeyler
Siz bilirsiniz nasıl isterseniz
Hamcıgı zikredecek esc konuma düşmek istemiyorsan kalma
Bir çılgınlık yapıp otelde kalabilirsin ayrıca kızın erkek evine gittiği görülmemiştir çünkü bu erkeğin ve ailesinin işi
Bence normal madem ciddi düşünüyosunuz. Zaten tanışmaya gidip de otelde kalmak olmaz.
Kalamazsın ne diye kalacaksın nisanlan öyle git kal ozaman ama şimdi olmaz ters belki ayrilacaksin
Sanırım doğru olan tam olarak ciddi olmadan böyle bi durum olmamalı hadi tanışsan bile evinde kalmak bana doğru gelmiyor
Ciddi düşünüyoruz ondan tanış dedi zaten
Yani senden sonra o da senin ailenle tanışıcak mı
Benim aile durumları karışık. Evinde derken ailesi de var yalnız yaşamıyor.
Anlıyorum da benim tam olarak ciddi olmaktan kastım bu eğer sonra o da senin ailenle tanışıcaksa daha iyi olur gibi ama tercih meselesi tabiki
Açık açık söylüyorum ailemle görüşmeyi düşünmüyorum o yüzden tanışmayacak ailemle görüşmememin onunla bir ilgisi yok bizim kendi aile içi meselemiz.
Anlıyorum o zaman sevgilin de çok istiyorsa tanışmanda sorun yok gibi
İşte erken mi onu bilemiyorum ona sordum erken değil bence tam zamanı ben ciddi düşünüyorum dedi annesi falan da gelsin demiş
Onlar okey vermiş sen iyice düşün belli ki tam emin değilsin ne zaman içinden gelirse o zaman tanış bence
Mevzu tanışmak tek değil orada ailesiyle kalmam doğru mu bilemiyorum
Açıkça bana doğru gelmiyo başka bi yerde kalıp evine tanışmaya gitmek daha uygun
Öyle de çok masraflı oluyor ikimiz de öğrenciyiz
O zaman 1 2 gün kalırsın uzun kalmazsın
Farklı şehirlerde üniversite okuyoruz biz her buluşunca bayağı masraf oluyor o yüzden öyle bir çözüm bulmuştuk ama kafam çok karıştı ya
Aranız kaç saat merakımdan soruyorum bende uzaktan ilişki yaşıyorum 1 yıldır
Birimiz Erzincanda birimiz Sakaryada okuyor yani mesafe var
Anlıyorum uzakmış