Kızlar, Ben vazgeçtiğim gün sen bana aşık olucaksın kelimesi doğrumu?

Bazen erkek bir kızı aşırı sever, ona deliler gibi aşık olur. Kıza hiç kimsenin göstermediği ilgiyi, sevgiyi gösterir. Kız ise bunları göremez. Hep hayır der ve ya o erkege karşı dengesiz davranır. Bir gün aşırı samimi bi gün soguk olur. Sonra bi gün erkek bu durumdan yorulur ve uzak kalma kararı alır. Aşkından ölse bile vazgeçmek kararı alır ve o vazgeçince kızlar bu sefer aşık oluyor. Bu neyin psikolojisi ya? Kadınlar neden böyle? Yoksa o an hayatinda başka biri var o yüzden seni görmüyor yoksa neyin nesi? Ve vazgeçince neden bu sefer kızlar aşık oluyor?

Kızlar, Ben vazgeçtiğim gün sen bana aşık olucaksın kelimesi doğrumu?
Cevapla