KS şifreni sevgiline verir miydin?
Benim eşim ya da nişanlımsa verirdim ben.

KS şifreni sevgiline verir miydin?
Benim eşim ya da nişanlımsa verirdim ben.

Merhaba,
Evet neden olmasın ki! 😅
Ama aşkım olursa karşı cinse karşı mesafeli olmalıyım, kıskanır filan! 😅
Örnek olmak isterdim, örnek olalım filan! 😅
Hayır, hiçbir şeyimin şifresini vermem, sadakatime inandığını hissetmek için. Sadece telefon şifresi olabilir, veya banka falan, onun dışında kim olursa olsun hesaplarımın kurcalanmasından nefret ederim.
Hayır , Hesabı Komple Kaptırım Çünkü
Neden ki utanılacak şeyler mi var içinde hocam.😄
Yok o bişiyler saklıyor. Ben eigi sizin dürüstlüğünüze vericem 😂
Diğer eig de sizindir o zaman hocam.
Cevap
24Cevap
Sevgilim yok ama olsaydı da paylaşırdım tabi ki de.. kalbimi vermişim şifre nedir
Tehlikeli hocam. Ben olsam vermezdim. Hesabınızı silebilir djfjd
Sevgilim olmayacağı için sıkıntı yok sdfsdf
Alsın telefonuma el koysun. Adam olanın saklı gizli birşeyi olmaz
Dürüst insanların nesli tehlike altında. Böyle dürüst düşünenler görünce şaşırıyorum inan ki.
Guvenmisim esim demişim kalbimin şifresini alabilir ama tefonumun asla
Peki telefonunu saklarmısın ondan?
En azından hani gizli saklı olmamalı. Şüphe hoş bir durum değil elbette. Şifreyi vermesem de merak ettiğinde dilediği zaman eşime telefonu verebilmeli. Öbür türlü kafada soru işaretleri oluşur.
İlla Eş veyahut Nişanlım olmasına gerek yok. Sevgilimse de veririm.
Kıskanç biri olmaması lazım. Yoksa hesaba yazık olabilir bence 😅
Olsaydı belki ama yok
Olsa da verilmemeli bence. Ama şayet telefonuma bakmak istese çekinmezdim.
Ben verirdim isterse yani ortak bile kullanırdık
Seni çok az tanıyorum. Zor bir insansın. Ama belli ki sevdim mi gerçekten düzgün sevenlerdensin. Böyle dürüst insanları görünce şaşırıyorum hala böyle kadınlar kaldı mı diye... 😇
Ama kimseyi sevmiyorum artık hayat kısa :) zor olduğumu da nerden çıkardın 😂😂😂😂😂😂aaaaa hiç öyle değilimdir
Sadece KS değil hiçbir şifremi kimseyle paylaşmam çok saçma. Aynı şekilde ben de istemem
Sevgilim olursa paylaşırım paylaşmakta sorun görmüyorum
Kimse ile paylaşmam şifremi güvenmeyen defolur gider o kadar net...
Burayı kullandığımı kimseye söyleyemem utanç verici geliyor:))
asla birinin beni seviceğini düşünmüyorum ama eğer olursa vermem
Eş dışında verilmemesi gerekli diye düşünüyorumm
yani verilebilir eşine güven duygusunu vermek için ama bilemiyorum
Vermem.. güvenmiyorsa gitsin
Eş dışında bence kimseyle paylaşılmamalı bence.
Eşim oluncada vermem kafayi yer adam
Niye yesin yahu. Kıskanır diye mi diyorsun 😂😂
Ben yiyorsam oda yer
Evet. Senin kıskançlıgını tahmin edebiliyorum hanımefendi 😂😂
😀aferin tani beni böyle jsjss
Veririm, o da verdiği taktir de. Çünkü benim gitmeyecek bir şeyim yok:)
Gizli saklı olmaması en önemli konu bence de.
Sevgilim olsa zaten burada olmam ki vereyim. Buraya can sıkıntısından geliyorum
Peki ya onula burada tanıştıysan 😁
Yok be buradan olmaz. Artık bıraktım buradan böyle işleri. Olursa çevrem veya realden olsun.
Eskilerde çok acılar çekildi heralde site hatunlarından 😂
Oralara girmeyelim 😂
Yok zaten bakmak isterse teli veririm
Eig 🙌
Teşekkürler 🌾
Hiç bir sosyal medya şifremi vermem. Onunkini de istemem. Kontrol manyaklığının anlamı yok.
Kişisel şeylerin şifreleri verilmemelidir, Ortak şeylerin şifreleri verilmelidir.
Sevmem sevilmem KS hesabıma kimseyi dokundurmam.
KS davamızdır. Kimseye vermeyiz 😂
Aynen
Veririm nolcak sanki
Alıp şifresini değiştirebilir ya da silebilir hesabını 😂 yaşandı bunlar.
Hayir
En makul davranış.
Paylaşırım, ne olcak.
Ben o hatayı yaptım zamanında ve o kişi kıskançlık krizi geçirip hesabımı silmişti.
Hiç bir sey görmedi. Askerdeydim. Tuşlu telefon kullanıyordum. Oradan bir kisiyle flörtleşiyormuş kendisi ve yakalanmamak için silmiş hesabımı. Yani erkekler sandığınız kadar kötü varlıklar değil. Bence dönüp kadınlara da kabahat bulmak gerekli bence biraz.
Çok orjinal bir sözmüş yazdım bunu 🤣. Teşekkürler.
Face hesabım annemde, KS hesabımda sevgilimde olsun saklayacak birşeyim yok
Buradan tanıştığımız için biliyor sorun yok
Karşılıklı güven en güzeli.
Bence buna gerek yok
Hayatımda çok önemli bir yere sahip bir insan değilse bence de çok yanlış geliyor bana.
Önemli ya da önemsiz olmasından bahsetmedim aslında, sevgiliysek zaten benim için önemlidir ve güvenmesi gerekir..
İstesin herseyımı verırım
Hayır istemezdi o da
Benimkinin haberi olmazdı
Hicbir sifrenin paylasilmamasi gerekir
Ben hoşlanmıyorum ya öyle şeylerden vermem bence
Alsın vallahi olsaydı tabi
Verirdim sıkıntı yok
belki,
Çok özel bir insan olması lazım. Ya da belki uzun bir ilişki olması lazım. Öbür türlü ben olsam paylaşmam.
Hesabi silerdim
Sevgilim olsa burada olmam
sıkıntı olmaz, tabiki
Hayatıma sevgili sokmayı düşünmüyorum.
Tabiki
Hayir
Sevgilimle başka şeyler paylaşırım
Evet sorun yok bence
evet :3
Verırdım
Hayır
He biraz daha salla Tc kimliğkte paylaşayım onla
Sevgili ne bokdur da şifremi vercem ona
Evet
Paylaşmazdım
Gizli saklı olmaz
Gebertir :)
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?