30'larında olan veya yaklaşan kadınlarla flört edilmiyor en ufak bir pürüzle karşılaşınca iletişimi kesiyorlar niye?

Hiç tahammülleri kalmamış sanki en zor hayatı onlar yaşamış gibi. İşin garip tarafı her şeyin en iyisine layık olduklarına inandırmışlar kendilerini. İstedikleri şey 10/10 sa 10/9.9 u bile kabul etmiyorlar yani öyle bir şey.

30'larında olan veya yaklaşan kadınlarla flört edilmiyor en ufak bir pürüzle karşılaşınca iletişimi kesiyorlar niye?
Cevapla