Tüm kriterlerime uyan ama içimin hıç ısınmadığı biri var ona şans vermemem beni kötü yapar mı?

Yani nasibimi mi kapatıyorum bilmiyorum ama hiç ısınmadı içim o benle tanısmak istiyo boyu da benden biraz kısa :/ ama diğer tüm evleneceğim insanda olmasını istediğim kriterlere uyuyor napsam bilemedim içim ısınmıyor canım istemiyo hiç onu
Tüm kriterlerime uyan ama içimin hıç ısınmadığı biri var ona şans vermemem beni kötü yapar mı?
Cevapla