Güncellemeler
+1 yıl
bu arada beni sanırım hiçbiriniz anlamadınız arkadaşlar grup falan yapmıyorum konuştuğum insanların birbirinden haberi yok ama olsa da pek umursamıyorum demek istemiştim konu nasıl grup yapmaya geldi anlamadım
Güncellemeler
+1 yıl
Merhabaaa. Soruma güncelleme getirmek istedim çünkü neler yaşadım biraz bahsetmek istiyorum. Bu soruyu sizlere sorduktan sonraki hafta arkadaşımın annesi (psikolog) benimle konuşmak için beni evine davet etti terapi görmem için beni ikna etti*
Güncellemeler
+1 yıl
zar zor ikna oldum ve iyi bir doktor buldum. Haftada 2 kez görüştük ve ben annemi de tanıştırdım doktorumla. Ben küçükken (ben hatırlamıyorum) 2 çocuk bana istismar etmeye çalışmış ve annem zamanında yetişmiş. Ben böyle bir şey hatırlamıyorum tabiki. Bol ağlamalı bir süreçten geçtim. şu an tedavim devam ediyor ve ilaç kullanıyorum. Uykusuzluk problemim vardı o da bitti. Demem o ki doktora gitmekten kaçmayın. Bir sorununuz varsa mutlaka bir psikologdan destek alın. Sizi seviyorum ❤️🙏🏻
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
41Cevap
yalnız olmadığıma sevindim. ve işin garibi kimse ne seni ne de beni anlıyor
:)
Ne güzel. Demek ki senin de huyun bu. Bende sanal aşkın olmak isterşm
güldürdün beni :)
Ne mutlu bana 😁
Seninki sevme değil ki eğlenme tat alma gibi bir şey, korkmuyorum derken kaybedecek bir şeyi olmayanların söylemi gibi olmuş.
Bizdede o durum var. Pazar fatmayla salı ayseyleperse. be Necla ile yaparız ama iki ya da 3 ü bir arada yapmayız ucunuse severek ve zevkle fikeriz
Bence doğru değil. Huyundan vazgeçmiyorsan da bunu ilk anda karşındakine söylemelisin ki bilgisi olsun.
haklisin bunu dile getiricem
Bugüne kadar öğrendiklerinle buraya geldiysen gangbang nedir öğrenip tam benlik falanda dersin
zaten benlik bu arada, hayır demezdim
yok be 100 kişinin üstünden geçmesi hiç cazip değil. chechgangbang de bir kız izlediğimdem beri p. rno yu bıraktım.
yine de denenebilir...
ne diyim iyi şanslar sana
birsey yapman mi gerekiyor hayatini yasamaya devam et
Bir şey yapmana gerek yok. Hayatına devam edeceksin işte.
Rahatsız olmaman normal de iki kişiyi aynanda aldatmak hiç normal değil.
Geçenlerde burada bi kız vardı taksimde apart tutup koymuştum ona gagag 🤣
Şehvetin yüksek olmalı seni tatmin edemiyo olabilirler
Canın isterse yatıyorsun olay bu😀
Bu konuda fikir alışverişi yapmak isterdim seninle gizli olmasan
?
Kaybetme korkun yok çünkü
Rahatsizlik vermiyorsa bise yapmana gerek yok
aldatma hikayeni dinlemek isterim eğer anlatmak istersennn
Sadece iki mi :D
hayır
Beni de sevmeni isterdim. Sevilmeyecek adam değilim :D iki kedisi olan şefkatli biriyim :D
sapsal o zaman neden bulmuyorsun birini
Seni buldum 😂😂
Biraz kasarlik gibi yani
Sen bunu meslek edinmişsin
Damar yolu açılması lazım bence
Biz derdimiz var sanıyoruz 🥹
O zaman bende geliyorum
Bir kişiye daha ihtiyacın varsa burdayım
aynı anda mı :)
Bisi yapmana gerek bir durum yok
sallla takıl gitsin
Böyle devam kanki nasıl mutluysan öyle davran
Aynı anda iki kişiye ne dersin
ozaman çoğaltarak devam👍
Grup da yapıyor musun
Alacakaranlık mı izledin
Midesiz misin
en azindan fake fotoğrafı profil fotoğrafı yapmıyorum dostum
Benim diye iddia ettiğimi hatırlamıyorum sende gizli soruyosun ne anladım bu ısten kanka dkdldldl
ben de aynıyım
Önüne gelenle oluyormusn peki
hayır sadece istediğim kişilerle
Diğer türlü de derken grup mu seviyorsun?
hayır hem duygusal hem cinsel anlamda farklı kişilerle birlikte olmaktan rahatsız olmuyorum dedim birbirlerinden haberleri yok
Hmm buradan anladığım gruba da karşı değilsin, tek gecelik ilişkilere de
Ayran gönüllüsün.
Demekki rahatsız olmuyorsun capkinsin
doyumsuzsun demek ki
Bende oyleyim
Devam
Sana papatya çayı öneriyorım aşkım
3? 4? O da iyi mi
Sayıyı cagaltmalisin
Zor duruma
Sende bir tane yok kiz 2 şer 3 er götürüyor
Sana ne
Var mı şu ara öyle grup ;)
💸💰💰💸 parayla sevisirmisin peki
hayir
Yapmışken para kazan bari dedin yani
@ucankazmorton parayla yapmıyorum tabiki önüme gelen her elemana da vermiyorum normal bi arkadaşım mesela konuyu oraya getiriyor ben de sürdürüyorum bundan rahatsızlık duymuyorum
Yap manasında demedim kız:))
Güzelmiş
tedavi olma gerek