Birden fazla kişiyle birlikte olmaktan rahatsız olmuyorum ne yapmalıyım?

bunu ask olarak da anlayabilirsiniz diğer türlü de... iki kişiyi aynı anda sevebiliyorum mesela. hayır bir de araştırıyorum niye hiç rahatsız olmadığımı bir şey de çıkmıyor yakalanmaktan da korkmuyorum
Güncellemeler
+1 yıl
bu arada beni sanırım hiçbiriniz anlamadınız arkadaşlar grup falan yapmıyorum konuştuğum insanların birbirinden haberi yok ama olsa da pek umursamıyorum demek istemiştim konu nasıl grup yapmaya geldi anlamadım
Güncellemeler
+1 yıl
Merhabaaa. Soruma güncelleme getirmek istedim çünkü neler yaşadım biraz bahsetmek istiyorum. Bu soruyu sizlere sorduktan sonraki hafta arkadaşımın annesi (psikolog) benimle konuşmak için beni evine davet etti terapi görmem için beni ikna etti*
Güncellemeler
+1 yıl
zar zor ikna oldum ve iyi bir doktor buldum. Haftada 2 kez görüştük ve ben annemi de tanıştırdım doktorumla. Ben küçükken (ben hatırlamıyorum) 2 çocuk bana istismar etmeye çalışmış ve annem zamanında yetişmiş. Ben böyle bir şey hatırlamıyorum tabiki. Bol ağlamalı bir süreçten geçtim. şu an tedavim devam ediyor ve ilaç kullanıyorum. Uykusuzluk problemim vardı o da bitti. Demem o ki doktora gitmekten kaçmayın. Bir sorununuz varsa mutlaka bir psikologdan destek alın. Sizi seviyorum ❤️🙏🏻
Birden fazla kişiyle birlikte olmaktan rahatsız olmuyorum ne yapmalıyım?
Cevapla