Güncellemeler
+1 yıl
Bursa'nın ufak tefek taşları bana giriyor teker teker gittim Suriye bölgesi gibi olan Gümüşhaneye 🥲ah ah
az dertleşelim belki tek değilimdir 🥲ruh halim düzelsin başkaları da varsa bu halde derbeder olan söyleyin de acım hafiflesin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Açıklaman beni açıklamış. Bursa’dan gittim Suriye’ye 4 yıl o zaman görev yaptım ve ailemden uzak kaldım. İnsan gerçekten bir zaman sonra alışıyor. Erkeğiz yüne daha hızlı adapte oluyoruz ama tabi kızlar biraz daha sıkıntılı oluyor bu durum.
Ay memleketlimm😭😭😭😭 içim yandı
Yapacak bir şey yok benim 2 yıl oldu bitti. Zaman çabuk geçiyor. Ama biliyor musun ailemi de özledim ama bu şehiri çok ayrı özlemişim. Şimdi tabiki memlekette keyfime bakıyorum.
Benimde 2 yıl geçti ama 2 yıl daha var inanki 16 plakasını görünce bile ağlayasım geliyor okadar zorki beni anlarsın 🥲
Valla 4 yıl uzak durdum mecburdum. Ama bu şehrin eski tadı tuzu güzelliği pek kalmadı. Yeşil cennetim dediğim memleket çöplük oldu. Her yer o kadar pis ve temiz hava yok ki artık şehir beni özgürmüş gibi hissettirmiyor. Boğuyor. Ama bazen uzak olmakta iyidir. Kıymeti bilinir.
Yeterince kıymetini bildim evet eski tadı tuzu yok heryer apartman olmuş filan ama evimden arkadaslarimdan uzak olmak çok zor
Her saniye arkadaşlarımın gezme storyleri mi dersin ailesiyle vakit geçirme storylerimi.. elin yabancı şehrinde kykda asker gibi durmak çok acı verici umarım hayırlısıyla hızlıca biter ve evime döner birazda olsa gezip hava alırım şehrimde vakit geçiririm
Bursa gerçekten çok güzel bir memlekete. İnsanın hasret kalmamaması mümkün olmuyor. Ama hayat şartları dediğimiz kriterler var. Elbet Buda biter hasret biter. Kafaya takmamak oraya uyum sağlamak gerek. Zaten vakti geldiğin de ne çabuk zaman geçtiğini bile anlamıyor insan.
İnşallah hayirlisiyla hızlıca geçer ve biter gerçekten çok zor
Emin ol ki anlam veremediğin ve keşke dediğin tekşey zamandır. Ne zaman bu kadar zaman geçti gidilen gitti bitilen bitti anlamıyorsun. Bu yüzden kafaya çok takma hayatını yaşa.
=((
? Ne oldu yine.
Ailesinden uzakta yalnız yaşayan var?
Ah ah neden peki sayın tonny Montana 🥲
Böyle daha iyi emin ol, uzun vadede daha karakterin daha güçlü olur
Ay yok ben ailemle mutluyum uzak memleketlerde çok zorlanıyorum
Ne yapacaksın ömür boyu ailenle mi yaşayacaksın 😄
Hayır ama kendi memleketimden birini bulup evlenirim evlenmezsemde üst katı babamdan ister orada ailemle yaşarım 😃
Bu işler belli olmuyor bir bakmışsın dünyanın ucunda yaşayan birisinden hoşlanmışsın 😄 hmm diğeri iyiymiş ama belli bir yaştan sonra aileyle yaşamak bence çocuksu
Aileyle derken üst katta kendim yaşarım yemek için alta inerim😃vallaha Çağatay Ulusoy İstanbul'da evlenelim dese gitmem okadar fobi oldu başka şehir 😂
Ee ne farkı kaldı yemeği kendin yapamıyor musun? 😄 sen nerelisin
Bursaliyim tabiykide bilirim de niye ben yapıp zaman kaybedeyimki annem boşuna mı var 😃
Her zaman annen mı olacak? Artık büyüme vakti 😊 bende İstanbul'da doğdum büyüdüm burdan başka şehirde yaşayamam.. Bursa'ya gittim fena değil
İstanbul'da eminim güzeldir ama kalabalık bana göre değil ben Bursa'nın ilçesindeyim
Hangi ilçe
Orhangazi
Sakın yerler
Evet gezicek bir yeri olmasa da mahallemi ve en önemlisi evimi seviyorum
Yani orada doğup büyüdüğün için özlüyorsun yoksa dediğin gibi pek espirisi olmayan bir yer
şu an nerdesin nerde okuyorsun
Evimdeyimde gumushaneye gidicem psikoloji okumaya
Hmm anladım çok kafaya takma be anı yaşa keyfine bak deneyimle
Anam ne keyfi çile demek istedin galiba
Olsun bazen çilede gerekir 😊
Ben artık kaldiramiyorumm
Daha ne yaşadın yahu dur bismillah
Daha ne yasiyicam başıma gelmeyen kalmadıki
Ooohoo daha yolun başındayız dur bakalım
Yok yaa başı boyleyse sonunu tahmin etmek istemiyorum
Akışına bırak
Tek çare o