Arkadaşlar bir bakabilir misiniz? :) şehir dışında okumak güzel bir şey mi? Aileme çok bağlıyım onlardan ayrılamayacağımı düşünüyorum?

Ailemle şu zamana kadar hiç ayrı kalmadım. Onları aşırı seviyorum şehir dışı gezmeye giderken bile duygulanıyorum. Eskişehirde yaşıyorum ve İstanbul'da okuma durumum var ama ailemden ayrılmak istemiyorum. Annem sen şehir dışına gidersen ben her gün ağlarım diyo ablam depresyona girerim diyo bende üzülüyorum bir yandan da İstanbul'da okumanın güzelliklerini de düşünüyorum ama ailem ağır basıyor. Siz ne düşünüyorsunuz şehir dışında yapabilir miyim onlarsız? Aileden ayrı olmak nasıl bir duygu?
Arkadaşlar bir bakabilir misiniz? :) şehir dışında okumak güzel bir şey mi? Aileme çok bağlıyım onlardan ayrılamayacağımı düşünüyorum?
Cevapla