Ben 20, o 40 yaşında ve aramızda çok farklı bir çekim var. Sizce olur mu?

çok ya nedenn çünkü adam göstermiyor yaşını

Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar ben sevgililik değil öbür yönden aşırı çekim aldım ya ahahaha
Ben 20, o 40 yaşında ve aramızda çok farklı bir çekim var. Sizce olur mu?
Cevapla