Sevgilimle cicim aylarımız mı bitti yoksa bana olan ilgisi mi azaldı?

Merhaba, öncelikle ilgilendiğiniz için teşekkür ederim. Sevgilimle çıkmaya başlayalı 1 sene oluyor ve ilk günlerdeki heyecanı hevesi kalmamış gibi geliyor. Evet hala sevgi sözcükleri kullanıyor, konserlere gidiyoruz birlikte yemek yapıyoruz vakit geçiriyoruz ama gözlerinde eski parıltı yok sanki. C*nsellik konusunda tıraş olmadığım zamanlar dışında genellikle reddetmiyorum, kısa süreli olsa da güzel bir c*nsel hayatımız var bu konuda problem olduğunu sanmıyorum. Mesela eskiden "sana sahip olduğum için çok şanslıyım, sen olmasan ne yapardım bilmiyorum" diyorsa şimdi sadece "seni seviyorum bebeğim" diyor. Aramızda bir problem bir kargaşa yok şu an aktif olarak. Acaba ilgisi mi azaldı sonuçta 1 sene oldu karı koca gibi olduk, yoksa canım cicim aylarımız mı bitti? Bunu nasıl anlayabilirim? Gözlerindeki eski parıltıyı tekrar görmemin bir yolu var mı? O kadar yakınız ki ailesiyle birlikte 2 defa tatil yaptık, babası bana kızım/gelinim diye sesleniyor. Lütfen bir tavsiye verin, doğal olarak ilişkimde daha çok ilgi görmek istiyorum, avuç içlerimden öpülmek istiyorum, onun incir reçeli olmak istiyorum. Bazen beni görmek yerine internet kafeye gitmeyi tercih ediyor, evet her şeyi benimle yapmak zorunda değil tabii ki ayrı bir sosyal hayatı olabilir dışarıda vakit geçirebilir ama neden ben ön planda değilim :( Ne düşünüyorsunuz?

Sevgilimle cicim aylarımız mı bitti yoksa bana olan ilgisi mi azaldı?
Cevapla