Benden ayrılan sevgilim Instagram'ına tarih atmış. Kötü hissetmem normal mi?

Bugün sevgilimle ayrıldık 8 aydır beraberdik iki gündür aramız baya kötüydü konusmuyorduk bugün de bitti işte instasına bi baktım simdi 22.08 diyee tarih atmıs bana tarih atmanın ne kadar ergence olduğunu söylerken bi baskası için tarih attığına inanamıyorum içimden bir sese hâlâ bi açıklaması vardır diyo ama bilmiyorum çok kötü hissettirdi

Güncellemeler
+1 yıl
Benden ayrılmadı yanlıs olmus baslık ben ayrıldım* ahahhahahzhaja
Benden ayrılan sevgilim Instagram'ına tarih atmış. Kötü hissetmem normal mi?
Cevapla