Güncellemeler
+1 yıl
Benden ayrılmadı yanlıs olmus baslık ben ayrıldım* ahahhahahzhaja
Bugün sevgilimle ayrıldık 8 aydır beraberdik iki gündür aramız baya kötüydü konusmuyorduk bugün de bitti işte instasına bi baktım simdi 22.08 diyee tarih atmıs bana tarih atmanın ne kadar ergence olduğunu söylerken bi baskası için tarih attığına inanamıyorum içimden bir sese hâlâ bi açıklaması vardır diyo ama bilmiyorum çok kötü hissettirdi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
yaş olarak büyümüşte akıl olarak büyüyememiş gelişim yok yani biyografiye tarih etmek ne Allah aşkına lisedeki ergenler gibi 😂
Dimiiii kendisi de geçen bunu demişti bugün bunu yapması garip 🥲 ergenin tekiydi zaten
boş ver gelişememiş insanlarla ne sevgili oluyorsun iyi bile olmuş kurtulmuşsun sen uğraşacağına bi ergenle başka enayi uğraşsın önüne bak erkek dolu etraf
Orası öyle tabi dee ne bilim ya
Bitmiş bir ilişkinin bataklığında boğulursun. Yapma kendine.
O tipine nasıl baktım nasıl zaman harcadım ona üzülüyorum ya
Takılmalık ilişki gibi. İyi tanı bidaha.
Amman salla her şeyi ammmann salla dertleri ammannn
🥲
Artık dünyamda değilsin umrumda hiç değilsin üzülmem boş konulara anlamsız anılara ne olmuş seni sevdiysem? Bak yeniden doğdum ben seni çok sevmiştim ben canımdan çok sevdim ben
Hayatına devam etmen lazım
Salla gitsin yaa
Ya tabi de bi kötü hissettim elimde değil
Böyle durumlarda benim gibi yap
Napion ki sen
Yeni aşklara yelken aç. Senden kıymetlisi mi var?
Sanırım duygusal bir kızsın
Benden önemlisi yok hayatta ve karşımdaki benim kiymet verdiğim kadar. Sen yapma tabii ama ben sevişip geçiyorum. Beni de bu hale sokan eskiden deli divane sevdiğim bir kadın
Ya çok duygusal değilim de baya güveniyordum aileme falan öve öve anlatıyordum tabi o habes maymunu tipinden bahsetmemiştim utancımdan fotoğrafını gösteremediğim insanın bana bunu yapması zoruma gidiyor ergenliktwn baska bi şey değil
Bakış açını değiştir
🥲
Yat uyu sen.
Moralin bozuk
Uyurum ya yapacak baska bi şey mi var sanki
Sabaha bambaşka şekilde uyan
Denerim 🥲
Ama yapma böyle ikonlar
Yaş kaç senin
20
Oooo önünde daha ne günler var
Hayatta böyle durumlar da var
Takılmamaya çalış
Ay yeni öğrendim ondan böyle yarın umrumda olmaz ufak bi sok oldum sadece
Ha şöyle yaaaa
:))
Gülümsemeni hissettim:)
:)) sayeeenndeee bencee teşekkürleerrr
Rica ederim. Negatifken oldun pozitif
Evet ya öyle olduu birazz
Güzel kızsin eminim. Şimdi git aynaya bak daha güzel oldun
Onu düşününce yanıma yakısmıyordu zaten arkadaş cevremde alay konusu olmustu savunuyordum bi de neyse yarın gömeriz beraber ahahahha
Ona fazlayım bile
O mu çok çirkin sen mi çok alımlısin
Anlamadım simdi
Egolu gibi görünmek istemem ama harbiden o çirkin ahhssba
Agzı iyi laf yapıyordu ya
Egolu gibi görünmek için ben çok güzelim demen gerek ki
Aaa laf yapmak dersen bu benim işim:)
Tamam da böyle de çok kendini beğenmiş gibi durdum bi tık sanki ahahha ondann
Merak ettim simdi
Sende de var belli bu laf isi
Gizli silahım laf yapmak , kültür işi
Bu konuda mütevazi olmayacağım
Ne kadar yaıksıklı olursan ol laf yapıyorsan 1-0 öndesindirr
Laf yapmam gerektiğini hissettiğim an ve en önemlisi karşımdaki kadını hissettiysem o zaman etkim altına alırım
Kadınlarda hemen kanıyo tabi iki güzel sözee
Güzel söz söyledim mi sana
Mantıklı sözler güzeldir
Yani şu an söylemedin gibi ahahha
Görürsem söylerim muhtemelen
Bilmeemm
Görsem de söylemem. Saat kaç oldu
Ah be 🥲
Saat kaç oldu?
Saatin varsa bi baksan
1:44 sen bakamion mu
Bakıyorum
Eee niye soruyorsun
Sabrını ölçüyorum
Ahahahah sonuç
Keşke başka bir kullanıcı adıyla ve profil resmiyle hesap açsaydim dedim
Neden
Sabırlı olman hoşuma gjtti
İyi ki bu hesabı açmışsın o zaman bi kere daha kandırılamam ayrıca 8 ay bir m@la katlanmışım tabi sabırlıyım
Boyun kaç cm?
Kilon?
167 vee 55 kiloo, kilo fazla da olabilir bu sıralar aldım bi tık hahahah
En az 57 olman lazım. En fazla 67
Ölçülerin ne
Meme bel kalça
Yok 67 yokum 57 58 olmusumdur geçen hafta 55'ti
Ne alaka bu
Ok şimdilik geç bu soruyu
Tenin ne re k
Renk
Saçların
Gözlerin
Abicim napıcan bunları
Anket yapıyorum
Ne anketi
Orasını Sorma
Cevaplamak zorunda değilsin
Gizli bir proje bu