Güzel çekici ve bakımlı olsa bile yemek yapmayı hiç beceremeyen bir eşiniz olsa ne yapardınız veya böyle bir kadını sevip bu eksiğine rağmen evlenir miydiniz?


Evlenirler ama sürekli "ağlarlar" sonra, şikayet ederler.
Niye evlensinler ki o zaman?
Yoo herşeyin yeri ayrı
Cevap
17Cevap
Ben eşimle güzel veya çekici olduğu için değil ya da yemek yapsın diye evlenmem. onu sevdiğim için kalbi için evlenirim.
Mutfakta her şekilde destek olurum ama kadın dediğin yemek yapmayı bilecek. Ayrıca bu konu tartışmaya kapalıdır.
Öğrenme çabası varsa sorun etmezdim ama istek yoksa yapmam diyorsa huzur olmazdı evimizde her şey güzellik degik
Değişen bir şey olmazdı ☺️
Siparişleri o verirdi gerçi
Evlilik bir bütündür gösterip vermese olur mu gibi bişey bu
Yemek yapmayı bilmemek diilde istememek sorun
Eşim güzel çekici yemek yapmasa da olur
Ben yaparım sorun değil
Onu istediğim standartlara getiririm 😅
Hep dışardan mı söyleyecez? Yandık aq
çekici olsun yeterli :)
yemeği ben yaparım sıkıntı yok
olmazdi
Öğrenmeye açıksa neden olmasın
Evlenmem
Öğretirim yapar
Boşanırdık
Olmazdi
Eşimi yerdim heralde
Hannibal...
Abdüllaziz bin Abdullah demişti yiyebiliyor muşuz bana öyle dendi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar