Tanıştığım hiçbir kız bana yeşil ışık yakmadı sizce bu intihar sebebi mi?

25 yaşına geldim daha 1 kızın bile elini tutmadım 180 boyum var sadece kilom az 60 falan mesleğim de iyi kamuda avukatım ama olmuyo işte. Hayatı sadece izliyorum ara sıra depresyona giriyorum. Hiç umudum kalmadı.

Tanıştığım hiçbir kız bana yeşil ışık yakmadı sizce bu intihar sebebi mi?
Cevapla