Erkekler sevildiğini hissettiği yere her zaman döner mi?

erkek arkadaşımla ayrıldık, hemen baska kızla beraber oldu biz ayrılır ayrılmaz, 1 sene geçti, bana "nasılsın" yazdı, "iyiyim" yazdım. öyle hal hatır sormus ama hic de hal hatır sorup konusacak birisi değildir, ben de cocuğa çok aşıktım biliyordu, muhtemelen aradığını bulamadı çok sevilmedi ondan döndü gibi geliyor..

Erkekler sevildiğini hissettiği yere her zaman döner mi?
Cevapla