25 yaşında kocaman adam internet kafede oyun oynuyor, sizce ayrılmalı mıyım?

uzak mesafe ilişkimiz var 5 senelik ilişki ama 1.5 senedn sonra yeni barıştık 4 ay oldu. İzne çıktı 5 gün sabah 11 akşam 11 internet cafede. Bana ilgisi 0 ve tahammülümde kalmadı. Bu sabahta günaydın yazmama rağmen önce bana yazmayıp intagrama girmiş aktif olduğunu görünce sordum. Bildirimlere baktım diyor. Neyse. Ayrılmıyorda abi internet cafe mi kaldı ya şaka mı? sizce nasıl davranayım?

25 yaşında kocaman adam internet kafede oyun oynuyor, sizce ayrılmalı mıyım?
Cevapla