Ben Fanatik Fenerliyim :)
Mümkünse benimle olacak kişi benle maç seyretsin ya da stada gelsin.
Bunu yapmıyosada Maç saati mümkünse hamile olduğunu haber vermek haricinde aramasın sormasın:D
Ben Fanatik Fenerliyim :)
Mümkünse benimle olacak kişi benle maç seyretsin ya da stada gelsin.
Bunu yapmıyosada Maç saati mümkünse hamile olduğunu haber vermek haricinde aramasın sormasın:D
Benim için fark etmez ama ben takım tutmuyorum zaten yani sevdiğim kadın ister takım tutsun ister tutmasın ama benden daha çok takıma zaman ayırıyorsa bunu istemem saçma bulurum zaten..
Bizim evde ne abim ne de babam fanatik. O yüzden bana fanatik insanlar hoş gelmiyor çünkü çok yükseliyorlar izlerken jahdhd yakın kız arkadaşım da fanatikti ve izlerken yerinds uslu uslu oturamıyordu ajahsh komik oluyorlar ama baya :D
yanı ben hoş gelmem sana:D
İtici buluyorum evet.
ama arkadasın komık gelıyomus sana
Fanatiklerin hayatında başka kimseye yer olmuyor ilişkide merkezde olmiycaksam bana önem değer vermiycekse hiç iyi olmaz varsa yoksa takımı olur ben pek istemem
Acıkladım oyle degıl işte
Oyleyımdır😬😬
Fenerbahçe fanatikliği🤗
nasıl yanı
tabıkıde ınsan bırını hayatına alıyorsa en cok onu sevmelı zaten
ıste ben o kadar fanatıgım:D
bak ya:)
Hakettın;)
Cevap
2Cevap
Babam fanatik Trabzonsporludur çocukluğum hayatı Trabzonspor üzerine kurulu bir adamla geçti şimdi eşim Fanatik Galatasaraylı o da maç oldu mu değişik hallere girer 😂 siz erkekler 😂😂
Kadere bak😃
Ben fanatiğim ama beşiktaşlı olanından
bende fenerlı olanından:D
Yoksa sende o beşiktaşı sevmeyen bizansın köpekleri gibimisin🤨
benım elemanım fanatık besıktaslı aranızı yapayımmı:D
Onun fanatikliği benim kadar olamaz ağır gelir kaldıramaz kalsın aga
kız o asırı fanatık besıktas macında kımse arıyamıyor onu:D
Bak beni zinaya sokuyosun ne işim var elalemin çocuğuyla günah günah benim aşkım beşiktaş başkasına yer yok🖤🤍🫀
onunda askı besıktas ıste beraber 3lu ask yasarsınız:D
Töbestağfurullah jsjsj yok gerçekten kalsın
ohoo sana 10 numara cocuk buldum ıste oda sen gıbı fanatık ıste. D
10 numara dedin Aboubakar geldi abuş dışında hiç kimse 10 numara olamaz gerçekten ne tanırım ne ederim hiç işim olmaz o dediğin kişiyle
tanısırsınız ıste ya:)
Zina bu ama adamla napcam hem o dediğin kişinin yaşı kaç
yahu belkı evlenır beraber dolmabahceye gıdersınız
Yabancı adamın yaşı kaç
27 senın
21 yaşındayım ben
ıyı uayrsınız sız
Nerde yaşıyo
Yani hangi şehirde
balıkesır sen
İstanbul'da diye korktum bir an ben istanbuldayım
koca sehır be neden korktunn
Ne bilim beşiktaşlılar psikopatır o yabancıda biraz o vardır bence
sende besıktaslı degılmısın
Ölümüne Beşiktaşlıyım ama ne biliyim erkekler daha psikopat oluyo şimdi o yabancı çat diye kapımı çalar
yok artık daha neler yaa yuh
Herşeyi düşünmek lazım ama 😅ben beklerim
ohooo kısmetını tepiyosun sen ya:D
Ne kısmet tepmesi ben daha öğrenciyim adam 27 yaşında olgundur şimdi
liselımısın sen
Üniversiteyi bitirdim ben sınava hazırlanıyorum
2 yıl üniversitesi okudum
cok naz yaptın ya tamam vazgectım ben
Umarım onun için hayırlısı olur
Fanatik olabilir bence
Olsun ya, sıkıntı yok😃
cok teşekkür ederım:D
helal:D
Fanatikliği saçma buluyorum
yanı benden nefret edersın:D
Ya beşiktaşlı olursa
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?