Eşim sürekli oyunda birileriyle yazışıyor, bana bir yol gösterebilecek var mı?

esimle 9 yıllık evliyiz 4 yılımızda kelimelik denilen oyunda biriyle konuşmasını yakaladım ama normal konuşmalar sıra sende ben gibicok. uzuldum ağladım eşim de neden yaptığını bilmediğini yanlış yaptığını özrünü diledi bir daha oynayacağını sonra ben o üzüntüler içinde hamile kaldığımı öğrendim kapandı gitti o konu arada sonra kızım 4 yaşındayken tekrar indirip oynadığıni gördüm ama. bu sefer naptiysam okutmadi msjlarini tekrar ağla zirla ailesiyle tehdit et yine yapmiycam etmiycem ama. bu sfer daha piskin bişey yapmadım kötü bişey yazmadım memleketime gittim bir aylık ama aileme bişey diyemedim geri döndüm ailemin yanına taşınma gitme gibi bir drumum yok ekonomik açıdan da birseyim yok benim için öyle yollar yok ya yanında ya yanında olucam ailemin yanında döndükten sonra tekrar oynadığını gördüm yine biriyle msjlasmis ve bu sfer daha ileriye giderek yok bekarım yok boşandım labuali konuşmalar hala bir nebze olsun utanması var ilişki miliski konusmamis ama. yolu yapmış bu sfer gördüğümu söylemedim ama. gunlerdir içim içimi yiyo aglamaktan bir hal oldum napacagimi bilmiyorum nasıl bir yol izlim gördüm desem yine girdugumle oturcam takip edin ne kadar ileri gidecek diyorum o zaman da canımın çok yanmasından korkmuyorum ne olur yaşamis bana boşan git ailene şöyle gibi şeyler dişinda bir yıl gostercek biri var mı eaim kötü biri değil beni sever ilk iki neden sorusumdada bilmiyorum sıkıldım neden yaptım bilmiyorum diyo

Güncellemeler
+1 yıl
Hejskdihd
Eşim sürekli oyunda birileriyle yazışıyor, bana bir yol gösterebilecek var mı?
Cevapla