Kızlar ilk yaşadığınız seyleri unuturmusunuz?

1 senelik bir iliskim vardi,2 ay önce bitti, ilk zamanlarda ona cok iyi hissettirdim, ilk sevgilisi benim, ilk öpücüğü ben verdim, ve cok göğüsümde uyuttum,(eskisi gibi hissetmediği icin ayrıldı benden)

Bu yasadıklarımızı unuturmu, veya aklına gelirmi,(önceden yanımdayken kalbi cok hızlı atardı)

Kızlar ilk yaşadığınız seyleri unuturmusunuz?
Cevapla