1 senelik bir iliskim vardi,2 ay önce bitti, ilk zamanlarda ona cok iyi hissettirdim, ilk sevgilisi benim, ilk öpücüğü ben verdim, ve cok göğüsümde uyuttum,(eskisi gibi hissetmediği icin ayrıldı benden)
Bu yasadıklarımızı unuturmu, veya aklına gelirmi,(önceden yanımdayken kalbi cok hızlı atardı)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Bir süre sonra maalesef başkasına aşık olunca unutuluyor bir insan yerini hazırlamadan gitmez
Başkası yok , hatta 1 ay önce bir kız arkadaşıyla kafeye gitmis, kız arkadaşı yanına iki erkek arkadaşını cağırmış, benimkide rahatsız olmuş, direk yanıma geldi sana sarılmaya ihtiyacım var diye, neden geldin dedim , erkekler gelince rahatsız oldum dedi, seni seviyorum ama eskisi gibi hissetmiyorum dedi, bu hareketi kafami karıştırdi
Hm ozman kankalari onun aklina giriyor kafası şu an karışık bir müddet ona yazma arama yok ol ortadan seni merak etmesini sağla çünkü soğusa seni sevdiğini söylemez biri aklına giriyor
Annesi beni biliyordu , ayrıldığımızi söylemiş, o gün evine bıraktım bir cadde önce beni durdurdu , annem seninle görmesin dedi, dedim annen beni sever , güveniyordu bana dedim, yoksa benimle görüşmeni istemiyormu artık dedim, biraz bekledikten sonra öyle bişey demedi dedi,
Bence bir sorun var onu bul sen sorun ya ailesi ya da arkadaşlarından biri aklına girmiş başkası yok diyorsun bir kız sevdiği halde asla bırakamaz biri zorlamıştır
Mesala yanına gidiyorum bazen gelme istemiyorum diyor , ben yinede gidiyorum, ve gelince direk sımsıki sarılıyor
Tm işte biri zorluyor konuşuyorsan ağzını ara illam söyler şöyle bisey yapabilirsin duygu sömürüsü yap kızlar dayanamaz kendimi öldurcem falan yap tm ergence ama kızın sebebini bu şekilde öğrenmelisin ailesi veya arkadaşı aklına giriyordr
Yanına gittim 2 hafta sonra, cidden olmaz gelme dedi, belki bugün benim sana sarılmaya ihtiyacım var dedim, sarılmanı isterim, sarılacaksan gel, ama konuşacaksan gelme, çünkü bir şey değişmiyor dedi, ben yanına gittim, sarıldım, konuşmaya başladım, hani konuşmayacaktin dedi, ben yinede konuştum, ama o yüzüme bile bakmadı sustu sadece
Kaç yaşındasınız kanka
Ben 23 0 19, yakında 20 olacak (ama yaşına göre aşırı olgun biri)
Sana bisey diyimmi onu yola getirmen lazım konuşmayalım ama buluşalım sarılalım diyorsunuz çok saçma bu konu çocuk oyuncağına dönmüş sen ailenle mı tartıştın beni seviyorsun sarılmak istiyorsun ama beni istemiyorsun biri seni mı tehdit ediyor gibi konuscaktn hatta sana tavır konuştuğunda hafif onu korkutcksin bak nasıl herşeyi söylüyor
Bide kendisi Avrupa vatandaşi, ama türk, bu Türkiyeye taşınmadan önce Türkiye taşınmadan önce ben son zamanlarda ilgisiz kaldım, ve ben Amerikaya gitmek istiyordum, o gitme ben Türkiye'ye taşınacağım , burada birlikte bişey yaparız, olmazsa ben seni Avrupaya götürürüm dedi, ben sonra Amerikaya gitmekten vazgeçtim, ama 4 ay sonra falan tekrar gitmek istediğinimi söyledim, oda geldikten sonra, kafamı cok karıştırdin, Amerikaya bı gitcem, bı gitmiycem diyorsun , kafamı cok karıştırdın, ve hislerim yavaş yavaş azaldı dedi, böyle birsey mümkünmü sence
Sanmıyorum. O yüzden sevgili seçiminin çok önemli olduğunu düşünüyorum. Geçmişe takılmak güzel olmasa gerek.
Ayrılma sebebi haklı uzaktaydı biraz, ve ben cok ilgisiz bıraktım, yasadıklarımız aklına gelse, tekrar beni severmi acaba
İlklerin unutulacağını sanmıyorum ama tekrar sever mi, bilemem. Zor..
Gizli Üye
Soran
53 sn
Başkası yok , hatta 1 ay önce bir kız arkadaşıyla kafeye gitmis, kız arkadaşı yanına iki erkek arkadaşını cağırmış, benimkide rahatsız olmuş, direk yanıma geldi sana sarılmaya ihtiyacım var diye, neden geldin dedim , erkekler gelince rahatsız oldum dedi, seni seviyorum ama eskisi gibi hissetmiyorum dedi, bu hareketi kafami karıştırdi
bu devirde hiçbir kadın kimsenin ilki olamıyor. devir değişti artık pompalayıp geçiyoruz
Birini gerçekten sevinçe öyle olmuyor be
ilkler unutulmaz
Şimdi beni sevdiğini ama eskisi kadar çok sevmediğini, eskisi gibi hissetmediğini , ve bu hisler geri gelirmi bilmiyorum dedi, sence bunlar aklına geldikçe, beni tekrar sevebilrmi
Unuturum
Aklına gelmezmi o ilk heyecan