Her kıza yazan ezik abaza erkeklerden Bi erkek olarak utanıyorum haklı mıyım?

Her kıza yazan hiç seçici olmayan erkelere acıyorum ezikler değiller mi
Her kıza yazan ezik abaza erkeklerden Bi erkek olarak utanıyorum haklı mıyım?
Cevapla