21 yaşında bir buçuk yaşında oğlum var boşanma aşamasındayım kendimi iyi hissetmiyorum ne yapmalıyım?

Ailesi şizofren olduğunu sakladı onu bilmiyordum eşimin maddi durumu iyiydi diye hayatım kurtulur diye aldım birde artık evlen aile baskısından kurtulmak içinde. aldım ama aklı başındada gözüküyordu. Taaki aynı evde yaşayana kadar bir çocuğum oldu hemen 19 da hamile kaldım. Mutlu gibiydik taaki hastalığı nüksedene kadar gece yarısı bıcak cekti karakolluk olduk sonrasinda hamileyim diye baristik yine siddet oldu seni oldururum vs soylenimler halusinasyonlar tekrar babamin evine geldim ama meslegim yok kırsal bir yerde yasiyoruz ailemin durumu iyi değil kendimi çok kotu ve yipranmis hissediyorum 8 ay oldu geldim dava actim bir bucuk ay once esim ailesini dinliyor bana bir kurus yardim bile etmedi suana kadar kendimi caresiz ve kotu hissediyorum kendime ait bi alanim yok oglumla ilgilenmekten asosyal oldum zaten kirsal bir ortam babasi bi kurus bile yardim etmiyor pskolojikmende cöküs durumundayim bu batakliktan nasil kurtulabilirim?
21 yaşında bir buçuk yaşında oğlum var boşanma aşamasındayım kendimi iyi hissetmiyorum ne yapmalıyım?
Cevapla